لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

به احتمال زیاد آیفون 7ضد آب است

به احتمال زیاد آیفون 7ضد آب است

انتظار می‌رود در آیفون ۷ شاهد ایجاد تغییرات بسیاری باشیم که از آن جمله می‌توان به احتمال حذف جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و قرار گرفتن حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش گوشی اشاره کرد. حالا به نظر می‌رسد اپل درصدد است تا در پرچمدار جدید خود نوارهای آنتنی که در آیفون‌های نسل ۶ قرار داشتند را نیز حذف کند.

ضد آب بودن آیفون ۷

اگر بنا را بر این بگذاریم که آیفون ۷ هم طبق سنت همه ساله و در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه خواهد شد، بنابراین حدود ۹ ماه دیگر به زمان معرفی آن باقی مانده است. اما به هرحال این دنیای اپل است و از همین حالا گمانه زنی ها برای محصولی که قرار است نه ماه دیگر معرفی شود، بالا گرفته است!

به احتمال زیاد با حذف این نوارهای آنتن‌، اپل درصدد است تا از مواد کامپوزیتی جدید در آیفون ۷ بهره ببرد تا در پرچمداران جدید خود مشکل آنتن‌دهی نداشته باشد. این نوارهای پلاستیکی که در آیفون‌های سری ۶ حاضر بودند، با انتقادات بسیاری به خصوص از سوی طرفداران اپل مواجه شدند و حذف آن‌ها می‌تواند خبر خوبی برای این افراد باشد.

در گزارش جدیدی که در DigiTimes منتشر شده است، اپل با قاطعیت به دنبال این است که آیفون ۷ را به طور کامل ضدآب کند (آیفون ۶اس و ۶اس پلاس تاحدی ضدآب هستند) و خیال کاربران را از این بابت آسوده نماید. برای این منظور اپل قصد دارد از یک ترکیب خاص برای ساخت بدنه استفاده نماید و گویا مسئولیت تامین بدنه‌ی آیفون ۷ بر عهده‌ی Catcher Technologies خواهد بود.

این ترکیب جدید علاوه بر اینکه قرار است هزینه‌ی ساخت آیفون را کاهش دهد (آلومینیوم سری ۷۰۰۰ که در ساخت آیفون ۶اس و ۶اس پلاس استفاده شده است، هزینه‌ی تولید را بالا برده است)، باعث پایداری بهتر و یکپارچگی بیشتر قطعات نیز خواهد شد و درکل مقاومت آیفون را بالا خواهد برد. گفته میشود علاوه بر این تغییر مهم، قرار است نوارهای آنتن نیز محو شوند.

گویا اپل درحال توسعه‌ی تکنولوژی جدیدی است تا نوارهای آنتن را از روی بدنه حذف کند و فرایند دریافت سیگنال های محیط را به داخل آیفون منتقل کند تا علاوه بر زیبایی و یک‌دستی بیشتر بدنه، به هدف تولید آیفون ۷ ضدآب نزدیک تر شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420