لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آتش گرفتن گوشی دیگر! اینبار آیفون ۶ پلاس

آتش گرفتن گوشی دیگر! اینبار آیفون ۶ پلاس

وب سایت آی تی رسان: باتری های لیتیوم‌-یونی هم‌اکنون شایع‌ترین نوع باتری مورد استفاده در گجت‌های همراه هستند، این باتری‌ها دو نقطه ضعف دارند، یکی آن‌که با گذشت زمان شارژدهی آن‌ها کاهش می‌یابد و دیگری مشکلی بسیار خطرناک است به‌نام آتش گرفتن هنگام شارژ شدن؛ هرچند مشکل دوم همیشه و در همه گوشی‌ها وجود ندارد اما تا به‌حال گزارش‌های زیادی منتشر شده‌است که از آتش‌گرفتن این نوع باتری حکایت دارد.

فرقی نمی‌کند، یک آیفون ۴s کوچک و یا یک گلکسی نوت ۵ بزرگ، اغلب ما تلفن‌های هوشمند خود را قبل از خواب به شارژ می‌زنیم که فردا به اندازه کافی شارژ داشته باشد. از سوی دیگر به خاطر اینکه بسیاری از ما تا آخرین لحظات قبل از خواب از آن‌ها استفاده کرده و یا برای بیدار شدن از زنگ هشدار تلفن‌های خود استفاده می‌کنیم؛ این دستگاه‌‌ها را در نزدیکی خود و گاهاً در رختخواب خود قرار می‌دهیم.

فردی از آتلانتا با نام دیوید گریمزلی، کارهای گفته شده را انجام داده است. طبق گزارش Fox 5 News، او آیفون ۶ پلاس خود را به برق متصل کرده است و هنگامی که خود در کنار آن دراز کشیده، به طور غیر منتظره‌ای دستگاه آتش گرفته است. به گفته خود مرد وی ناگهان مشاهده کرده که از دستگاه او جرقه و شعله به اطراف پخش می‌شود، دیوید به سرعت آیفون خود را به بیرون از تخت و پس از آن روی فرش می‌اندازد و تا زمانی که به سنگ فرش‌های خانه تلفن خود را هدایت کند این کار را ادامه داده است.

آقای گریمزلی این حادثه را به اپل گزارش داده است و این کمپانی نیز به سرعت یک آیفون ۶ پلاس جدید برای او می‌فرستند تا جایگزین دستگاه کباب شده‌اش گردد. اما این حرکت اپل در حقیقت باعث آسوده خاطری این کاربر نشده است. او گفته است که اپل هیچگونه واکشنی نسبت به به اینکه برای وی در این حادثه مجروحیت پیش آمده یا خیر نشان نداده است. او گفته است که دیگر هنگام به شارژ زدن گوشی خود احساسی همانند یک بیمار پارانوئیدی دارد. در این حادثه انگشتان دیوید سوخته اما در حال حاضر بهبود یافته است.

این اولین باری نیست که یک گوشی هوشمند خود به خود آتش می‌گیرد و محصولات تولید کنندگان مختلف این اتفاق را تجربه کرده‌اند. با این حال، در یک ماه اخیر دومین بار است که یک آیفون ۶ پلاس آتش می‌گیرد؛ مورد قبلی هم که در آتلانتا رخ داده بود و فردی متوجه آتش گرفته آیفون ۶ پلاس خود در جیب شلوارش می‌شود و مجبور شده که در وسط یک پارکینگ شلوار خود را به سرعت دربیاورد!

در اینگونه حوادث همیشه باتری‌های آسیب دیده و یا کیفیت پایین و استفاده از شارژرهای تقلبی مقصر شناخته شده‌اند. به هر حال ممکن است اینگونه اتفاقات ناخوشایند برای همه‌ی ما رخ دهد، پس حواستان را بیشتر جمع کنید!

سوختن آیفون۶ پلاس.jpg

سوختن آیفون۶ پلاس

سوختن آیفون۶ پلاس.jpg

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420