لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگرهای باریکتر و کیفیت بالاتر در تکنولوژی جدید اپل

نمایشگرهای باریکتر و کیفیت بالاتر در تکنولوژی جدید اپل

شایعاتی مبنی بر این که اپل اخیرا فعالیتهای بیشتری بر روی بخش نمایشگرهای لمسی خود داشته است،همانطور که در جریان هستید قبل از معرفی آیفون جدید خبرها و شایعاتی به دنیای مجازی ورود پیدا می کند که برخی از این شایعات درست از آب در می اید و برخی دیگر خیر .

ولی به نظر میرسد بعد از عرضه‌ تکنولوژی 3D Touch، اکنون اپل بدنبال راهی هست تا به کمک نمایشگرهای جدیدش ،  سهم خود را دربازار تکنولوژی ارتقا دهد و نمایشگرهایی را تولید کند تا میزان نوردهی، ضخامت آنها و میزان مصرف باتری شان را بهینه شده باشد .

در همین راستا اپل به طور کاملا مخفیانه آزمایشگاهی را راه اندازی کرده است و در آن به طراحی و توسعه‌ تکنولوژی های جدید برای نسل بعدی نمایشگرهای خود میپردازد.

به گزارش خبرگزاری bloomberg، اپل آزمایشگاهی را در کشورتایوان ودر یکی از پارک های علم و فناوری راه اندازی کرده است که در آن بیش از ۵۰ مهندس زبده‌ این شرکت درحال تحقیق بر روی توسعه‌ تکنولوژی های جدیدی هستند تا بتوانند با استفاده از آنها، نمایشگرهایی باریک تر، با نوردهی بیشتر، شفافیت بالاتر و البته مصرف باتری بهینه تری برای نسل بعدی آی دیوایس ها تولید کنند.

ظاهرا اپل درحال اتمام کارهای ادارای برای خرید این منطقه‌ تحقیقاتی است و بزودی و به طور رسمی از آن رونمایی خواهد کرد. به گفته بازدیدکنندگان در نزدیکی پارک های علم و فناوری، اپل درحال طراحی و تغییر فضای داخلی ساختمان مربوطه است .

کارگاه مخفی اپل برای تولید صفحه نمایش

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373