لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قاب محافظتی Smart Battery برای آیفون 6s با باتری یدکی

قاب محافظتی Smart Battery برای آیفون 6s با باتری یدکی

در حرکتی عجیب و بی سابقه، اپل برای اولین بار از یک قاب محافظ آیفون ۶ اس پرده برداشت که از یک باتری نیز برخوردار است. شرکت ساکن کوپرتینو نام این قاب را «Smart Battery Case» گذاشته و ادعا می کند که توسط استفاده از آن، می توانید تا ۲۵ ساعت عمر آیفون را افزایش دهید.
این محصول همچنین در رنگ های سفید و سیاه از امروز با قیمت ۹۹ دلار به فروش می رسد.

بیایید با طراحی قاب محافظ شروع کنیم؛ اپل همانند بیشتر محصولات جانبی که برای دستگاه هایش توسعه می دهد، در این قاب هم از سیلیکون بهره گرفته است. شرکت یاد شده البته حجم باتری به کار رفته در آن را عنوان نمی کند اما صرفا خبر می دهد که تا ۱۸ الی ۲۵ ساعت به عمر آیفون خواهد افزود
همانند قاب های تولید شده از سوی شرکت های شخص ثالث، در بخش پایین و داخل قاب، یک پورت لایتنینگ قرار دارد که با آیفون هماهنگ می شود. باید خاطر نشان کرد که خود قاب را هم می توانید به شکل جداگانه با شارژر آیفون و پورت لایتنینگ شارژ نمایید؛ در حالی بیشتر سازندگان شخص ثالث قاب های آیفون از استاندارد لازم به اشاره است که کاربران آیفون قبلی، یعنی آیفون ۶ هم قادر هستند از این قاب بهره گیرند در حالی که هنوز هیچ خبری مبنی بر توسعه مدلی برای آیفون ۶ اس پلاس و ۶ پلاس گزارش نشده است.

smart-battery-case-2.jpg

آنچه اپل توسعه داده و نام Smart Battery Case را برایش انتخاب نموده، از یک برآمدگی بسیار عجیب در بخش پشتی برخوردار است. با این حال اپل بیان می کند که کاربران می توانند به همه اجزای تلفن همراه، از جمله کلید ها، دوربین و میکروفون های بکار رفته در بدنه دسترسی داشته باشند.
اما چرا اپل زمانی که سازندگان شخص ثالث قاب هایی با کیفیت توسعه می دهند، تصمیم به توسعه چنین محصولی گرفته؟ پاسخ مشخص است. این شرکت قصد دارد درآمدی بیشتر از آیفون به دست آورد. حالا به جای فروش قاب هایی با مارک Mophieو Anker در اپل استور ها، شاهد فروش قاب محافظ مجهز به باتری خود اپل خواهیم بود.

این دقیقا همان دلیلی بود که شرکت مورد اشاره Smart Cover و Smart Case را برای آیپد توسعه داد. که چرا پس از این همه سال، برای اولین بار تصمیم به ساخت چنین وسیله ای برای آیفون گرفته است

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420