لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعات در مورد مک بوک ایر جدید

شایعات در مورد مک بوک ایر جدید

شایعات پیرامون محصولات جدید یا در حال تولید شرکتهای بزرگ موضوع جدیدی نیست ، روزی نیست که شاهد شنیدن اخباری در ارتباط با ساخت گوشی و تبلت کمپانی‌های مختلف نباشیم.

البته گاهی از میان این اخبار غیر رسمی نکات و مواردی مطرح میشود که بعدا مشخص میگردد که شایعات مطرح شده آنچنان نیز بی پایه و اساس نبوده‌اند.

چند روزی است گمانه‌زنی هایی حول نسل جدید لپتاپهای سبک اپل یعنی MacBook Air به گوش میرسد امروز نیز بخش دیگری از اخباری که پیش‌تر با شما در میان گذاشتیم  ، منتشر شده است بنا به اخبار واصله نسل جدید مک بوک ایر همچنان بدون صفحه‌ی Retina خواهد بود ، در عین حال از طراحی کیبردهای جدید اپل که در مدلهای MacBook Pro استفاده کرده است بهره میبرد و در ضمن از Force Touch نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 شایعات در مورد مک بوک ایر جدید

 احتمالا این محصول مانند عضو جدید خانواده , یعنی مک بوک  ۱۲ اینچی دارای پورت USB-C باشد و دیگر خبری از درگاههای USB 3 و هدفون و SD Card در آن نخواهد بود. طراحی بدنه نیز بر اساس شکل کلی که از سال ۲۰۰۸ اپل از آن برای ساخت سری Air استفاده میکند خواهد بود.

جالب است بدانید که بعد از ورود مک بوک ۱۲ اینچی  با صفحه‌ی رتینا و وزنی کمتر از Air ، توانسته میزان فروش رو کاملا به نفع خود تغییر دهد و عملا MacBook Air را خانه نشین کند.

البته با توجه به تغییر طراحی در محصولات جدید اپل ممکن است شاهد یک تغییر بنیادی نیز باشیم ، به این معنی که مثلا مدل ۱۳ اینچی Air جای خود را به مدل ۱۵ دهد و دارای نمایشگر رتینا شود و همینطور به جای یک پورت USB-C از ۲ درگاه USB-C/Thunderbolt 3 (درگاهی  با تکنولوژی جدید که از ترکیب تاندربولت ۳ و یو اس بی C بهره میبرد) استفاده کند و طراحی آن نیز به کل دچار دگرگونی شود!

باید منتظر ماند و دید آیا اپل قصد دارد بعد از دوره ۷ ساله از ساخت MacBook Air تغییر اساسی به آن دهد یا همچنان با همان شیوه‌ی قبل و کمی ارتقاء سخت افزاری نسخه‌ی بعدی را روانه‌ی بازار میکند؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373