لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

WWDC 2016 و معرفی مک بوک ایر 13 و 15 اینچی

WWDC 2016 و معرفی مک بوک ایر 13 و 15 اینچی

بر اساس اخبار تازه ای که از سوی یکی از منابع تایوانی منتشر شده، اپل تصمیم دارد در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود موسوم به WWDC در سال آینده، نسل جدید مک بوک ایر را معرفی نماید.

این رویداد و سپس کلاس های آموزشی پس از آن، به طور معمول در ماه ژوئن هر سال برگزار می شوند و در مراسم سال ۲۰۱۶، شاهد معرفی نسل تازه مک بوک ایر با اندازه نمایشگر ۱۳ و ۱۵ اینچ و بدنه ای باریک تر از حالت کنونی این لپ تاپ خواهیم بود.

منبع تایوانی به نام «Economic Daily News» اعتقاد دارد که مک بوک ایرهای ۱۳ و ۱۵ اینچی اپل سال آینده در مراسم WWDC رونمایی خواهند شد و سپس کاربران قادر هستند در سه ماهه سوم سال بعدی آنها را خریداری کنند.

گفته شده که طراحی به شکل کامل دچار دگرش شده، ضخامت دستگاه باریک تر از حالت فعلی آن شده و اپل برای اولین بار نمونه ای ۱۵ اینچی را برای سری Air توسعه داده است. این منبع خبر می دهد که شرکت ساکن کوپرتیو اکنون در حال مذاکره با تامین کنندگان برای تهیه سری جدید لپ تاپ های مک بوک Air است.

WWDC 2016 و معرفی مک بوک ایر 13 و 15 اینچی

در ابتدای سال ۲۰۱۵، اپل لپ تاپ هایش را با یک «مک بوک» بسیار باریک و سبک بروز رسانی کرد که از نمایشگری ۱۲ اینچی بهره می برد. پس از معرفی آن، کاربران تصور می کردند که این شرکت احتمالا تولید نوت بوک های سری ایر را متوقف خواهد کرد اما حالا و به دلیل بازطراحی سری ایر پس از چندین سال، می توان دوباره به جان گرفتن این نوت بوک امیدوار بود.

از سوی دیگر تصمیم اپل برای ارائه یک مک بوک ایر ۱۵ اینچی هم خبر از تحولاتی در خط تولید مک بوک ها می دهد. احتمالا اپل می خواهد همچنان به تولید مک بوک ۱۲ اینچی بسیار باریک و سبک خود ادامه دهد، مک بوک ایرها را هم در اندازه ۱۳ و ۱۵ اینچی برای کاربران عادی توسعه داده و سپس کاربران حرفه ای هم می توانند از مک بوک های سری Pro استفاده کنند که در اندازه و مشخصات سخت افزاری مختلف در دسترس هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373