لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ضخامت آیفون 7 کم تر از آیفون 6 اس است

ضخامت آیفون 7 کم تر از آیفون 6 اس است

براساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع معتبر، اپل درصدد است تا جک ۳.۵ میلی‌متری را از آیفون ۷ حذف کند. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این جک هدفون باعث کاهش یک میلی‌متری ضخامت آیفون خواهد شد.

 وبلاگ ژاپنی Macotakara براساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع موثق به این موضوع اشاره کرده که اپل در نسل بعدی گوشی هوشمند خود، جک هدفون ۳.۵ میلی متری را حذف خواهد کرد. این اقدام در جهت کاهش یک میلی متری ضخامت آیفون ۷ در مقایسه با آیفون ۶ اس انجام خواهد شد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که آیفون نسل جدید از نظر سایز و شکل صفحه‌ی نمایش همچنان به شکل قبل باقی خواهد ماند، از این‌رو باید نسل جدید آیفون را که سال آینده روانه‌ی بازار خواهد شد به عنوان نازک‌ترین نمونه‌ای که روانه‌‌ی بازار خواهد شد، شناخت. البته این ضخامت کم محدودیتی دارد که همانا حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. به نظر می‌رسد اپل برای استفاده از پورت لایتنینگ یا بلوتوث در آیفون نسل بعدی برنامه ریزی خواهد کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده استفاده از جک هدفون ۳.۵ میلی متری دیگر کاهش ضخامت گوشی از یک میزان مشخص را غیرممکن می‌کند، چراکه این پورت دارای استانداردی جهانی است که باریک‌تر کردن گجت هوشمند از یک میزان را غیرممکن می‌کند. برای مثال می‌توان به آیپاد تاچ نسل جدید اشاره کرد که تنها یک میلی متر از نسل کنونی آیفون ضخیم‌تر است که این موضوع را می‌توان برگرفته از محدودیت ایجاد شده توسط جک هدفون ۳.۵ میلی متری خواند. پیش از این نیز شایعاتی در مورد استفاده از جک ۲.۵ میلی متری هدفون در آیفون توسط اپل منتشر شده بود، حال آنکه این کمپانی پس از مدتی از این موضوع عقب نشینی کرد. اپل سال گذشته مشخصات هدفون‌های پورت لایتنینگ خود را معرفی کرد. حتی شماری از هدفون‌هایی که از پورت لایتنینگ استفاده می‌کردند نیز روانه‌ی بازار شدند.

براساس اطلاعات ارائه شده این کمپانی در نسل بعدی آیفون هدفون‌های مجهز به پورت لایتنینگ را به همراه گوشی‌هایش روانه‌ی بازار خواهد کرد. برای اینکه سایر تولیدکنندگان لوازم جانبی نیز در زمینه‌‌ی فروش محصولات خود برای آیفون با مشکلی روبرو نشوند، باید شاهد عرضه‌ی این محصولات با بهره‌گیری از جک هدفون ۳.۵ میلی متری و همچنین پورت لایتنینگ باشیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373