لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون های نسل های آینده مجهز به صفحه نمایش OLED میشوند

آیفون های نسل های آینده مجهز به صفحه نمایش OLED میشوند

موضوع ساخت نمایشگر نسل بعدی آیفون ها و تغییر رویکرد اپل نسبت به نوع آن، یکی از داغ ترین موضوعات چند هفته‌ی اخیر بوده است. طبق صحبت های اخیر و گزارش های مستند، میتوانیم مطمئن باشیم که آیفون ۷ از نمایشگر AMOLED بهره نخواهد برد و حتی نمایشگرهای OLED نیز شانس کمی برای قرار گرفتن بر روی صفحه‌ی آیفون ۷ خواهند داشت و به احتمال زیاد اپل از همان LCD های همیشگی برای تولید آن استفاده خواهد کرد.

حال طبق گزارش جدیدی از وبسایت ژاپنی Nikkei، گویا قرار است اپل از سال ۲۰۱۸ روش تولیدش را تغییر دهد و از صفحات OLED برای ساخت آیفون هایش استفاده کند و در این راه قرار است کمپانی های سامسونگ و ال جی تامین کنندگان پنل های مورد نیاز اپل باشند که البته سهم تولید سامسونگ به مراتب بیشتر از ال جی خواهد بود.

 اگر این گزارش به حقیقت بپیوندد، نه در آیفون های ۷ و نه در ۷اس شاهد تغییر نمایشگر نخواهیم بود و آیفون ۸ اولین آیفونی خواهد بود که از پنل های OLED بهره خواهد برد. همچنین به دلیل دشواری تولید این نوع پنل ها و تعداد بالای آیفون های تولیدی اپل، گفته میشود که در گام اول اپل به طور کامل پنل های LCD را کنار نمیگذارد و احتمالا آیفون هایش را با دو نوع نمایشگر تولید خواهد کرد.

 البته تمام این گزارش ها به صورت غیر رسمی و بر مبنای آمار و گفته های کارشناسان منتشر میشوند و هیچکدام به صورت رسمی توسط اپل تایید نشده اند. بنابراین هنوز نمیتوان از تصمیم اپل برای نوع نمایشگر آیفون ۷ یا آیفون های بعدی اطلاع پیدا کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373