لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جدایی مدیریت واحد iOS از شرکت اپل

جدایی مدیریت واحد iOS از شرکت اپل

در یک خبر تکان دهنده شاهد جدایی اسکات فرستال مدیر بخش iOS از اپل هستیم ، این خبر حاکی‌ از آن است که فرستال برای همیشه اپل را ترک کرده ، این خبر ، خبر خوبی برای دوستدارن تکنولوژی نیست چرا که آینده iOS از این پس نامعلوم میشود و معلوم نیست که اپل بعد از فرستال چه کسی‌ را در بخش iOS قرار خواهد داد

 اسکات فرستال

 

 اسکات فرستال

در این خبر‌ها به طور دقیق از علت این جدایی صحبت نشده اما به نظر می‌رسد پس از ارائه iOS ۶ و مشکلات مپ ، فرستال با اپل به مشکلاتی بر خورده‌اند تا آنجا که فرستال حاضر به امضائ نامه سرگشاده عذر خواهی‌ تیم کوک از مشتریان برای مپ اپل نشده.

حالا باید منتظر ماند تا دید اپل برای سال ۲۰۱۳ و ارائه iOS ۷ چه برنامه‌ای دارد؟ آینده آیفون و آیپاد و آیپد چیست؟

بعد از گذشت ساعات اندکی از ترک اسکات فورستال، خبرها حاکی از آن است که اسکات مجبور به ترک شرکت اپل شده است، به عبارتی دیگر اخراج شده است.ظاهراً این ماجرا سر درازی داشته و به این سادگی یک شخص بزرگی همانند اسکات احساس ناراحتی نمی کرده، وال استریت جورنال اخیراً از عدم توجه تیم iOS به ایده های بزرگ اساکات برای این سیستم عامل اشاره کرده است. پس شاید جذاب نبودن iOS 6 همین مسئله باشد، درگیری ها زمان عرضه ضعیف ترین سیستم عامل iOS یعنی iOS 6 به وجود آمد، عدم وجود امکانات زیاد و البته جدید، نیز در کنار آن مشکلات بزرگی همچون نقشه اختصاصی اپل. اگر واقعاً اسکات در این پروژه نقشه اپل، نقش خاصی داشت، حتماً با کمال میل نامه عذخواهی اپل را امضا می نمود. در این بین ظاهراً کسی از خروج وی ناراحت نشده، در عوض وظایف و سطح اختیارات جاناتان ایو و دیگران مدیران بیشتر شده است، به نوعی ترفیع درجه.

در این میان، Craig Federighi ، مدیر بخش OS X ، علاوه بر سیستم عامل مکینتاش، سیستم عامل iOS را هم به عهده گرفته است. حال باید ببینیم عدم وجود چنین شخص بزرگی که iOS را به مدت ۵ سال به جایگاه کنونی رساند، چه تاثیری می تواند بر اپل، بلاخص iOS و در کنار آن آی دیوایس ها داشته باشد.

کریگ فدری

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373