لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محصول جدید اپل

محصول جدید اپل

پس از کنفرانس ۲۳ اکتبر که اپل محصولات جدید خود را که شامل آیپد مینی ، مک بوک پرو رتینا با صفحه نمایش ۱۳ اینچ ، مک مینی جدید با امکانات باور نکردنی ، iMac جدید با قطر بسیار کمتر و استفاده از FusionDrive در آن ، و همینطور آیپد نسل چهارم بود ، رونمایی کرد ، نوبت می‌رسد به محصولات جدید این شرکت که در آینده امکان رو نمایی آنها وجود دارد ، این سوال شاید ذهن خیلی‌‌ها را به خود مشغول کرده باشد که آیا اپل به دنبل ارائه محصول کاملا جدید است ؟ یا به ایجاد تغییر در همین محصولات کنونی‌ خود بسنده می‌کند ، البته معرفی‌ آیپد مینی را نمی‌توان به اسم ایجاد تغییر در آیپد‌های نسل قبلی‌ تمام کرد چرا که محصول کاملا جدید و با امکانات منحصر به فرد است اما اپل باز هم نوآوری دارد؟

اپل

شرکت اپل از سال ۲۰۰۷ و با معرفی‌ اولین نسل از آیفون باعث تغییر کلی‌ ساختار گوشیهای هوشمند شد و مسیر این تکنولوژی را به کلی‌ تغییر داد تا آنجا که به شرکت‌های بزرگ دنیا شروع به سخت گوشیهای هوشمند با ویژگی‌هایی‌ به تقلید از آیفون کردند ، دیدیم که به تقلید از iOS سیستم عمل اندروید معرفی‌ شد ، شرکت سامسونگ به تقلید از آیفون اقدام به ساخت گوشیهای به اصطلاح تمام لمسی کرد و همینطور بد از معرفی‌ آیپد به وضوح از آن کپی‌ برداری کرد و تبلت‌های گلکسی را معرفی‌ کرد ، اما از همه اینها که بگذریم اپل از همان سال توانست به علت نو آوری‌هایش نام خود را بر سر زبان‌ها بندازد ، نامی‌ که شاید بتوان گفت به طور کامل مدیون استیو جابز است

آیفون نسل اول

آیفون ۵

همانطور که همه ساله میبینیم اپل با معرفی‌ یک آیفون در هر سال میتواند بازاری به اندازه بازار کل گوشیهای هوشمند دیگر به جز آیفون بدست آورد و مردم در سرتاسر دنیا صاف‌های طولانی‌ و شبانه روزی برای خرید آن ایجاد میکنند ، اما جز اپل کدام شرکت دیگر همچین افتخاری را کسب کرده است؟

اگر کمی‌ به گذشته این شرکت و روند پیشرفت آن با دقت بیشتری بنگریم متوجه این موضوع می‌شویم که اپل همیشه با نوآوری و سادگی‌ بازار را به دست گرفته و همین سادگی‌‌ها و نوآوری‌ها است که این شرکت را محبوب همه کرده است.

پس تقریبا به جواب این سوال  رسیدیم که اپل همیشه با نوآوری در صحنه حاضر میشود و اینکه محصول بعدی این شرکت چه خواهد بود ، سؤالیست که برای رسیدن به جواب آن باید تا خود کنفرانس بعدی این شرکت منتظر بمانیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420