لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی ۵ نرم افزار برای آیفون که اندرویدی ها در حسرت آن هستند

معرفی ۵ نرم افزار برای آیفون که اندرویدی ها در حسرت آن هستند
در این پست قصد معرفی ۵ نرم افزار برای آیفون را داریم که فقط آن ها را میتوان در سیستم عامل iOS یافت . ۵ نرم افزار خاصی که حسرت داشتن آن ها را اندرویدی ها میکشند . جالب است بدانید بسیاری از نرم افزارها پس از ارائه به بازار ، ابتدا برای ورژن iOS رونمایی میشوند و سپس برای اندروید منتشر میشوند . با ما در ادامه همراه باشید :
1 : اولین نرم افزاری که میخواهیم به معرف آن بپردازیم ، نرم افزار Paper میباشد . توسط این نرم افزار رایگان و البته جذاب ، میتوانید نکته برداری و یادداشت برداری را به بهترین نحو ممکن انجام دهید . توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی یک فهرست درست کنید . حتی قابلیت ترسیم نمودار نیز در این نرم افزار نهفته است . ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار ، تداعی کننده حس نوشتن روی کاغذ و امکانات بی نظیر آن میباشد که در کمتر نرم افزار رایگانی میتوان آن را دید .
2 : معرفی نرم افزار رایگان GIPHY CAM : به عنوان دومین نرم افزاری که میخواهیم آن را معرفی کنیم میخواهیم به یک نرم افزار ساخت فایل های GIF بپردازیم . توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید فایل های GIF تولید کنید و به صورت مستقیم در نرم افزارهای اجتماعی استفاده کنید . میتوانید به راحتی یک پس زمینه انتخاب کنید و سپس فایل مورد نظر را وارد کنید . بر روی دکمه ضبط کلیک کنید تا فایل گیف حاضر شود .
3 : معرفی نرم افزار Clear :  این نرم افزار کاربردی که باید برای تهیه آن ۵ دلار هزینه کنید ، جز نرم افزارهای پرطرفداری میباشد که اندرویدی ها حسرت داشتن این نرم افزار را زیاد میخورند . این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهایی والبته راحت ترین آن ها میباشد که میتوانید با نصب آن به بهترین نحو ممکن کارهایتان را دنبال کنید و یک برنامه ریزی دقیق انجام دهید . میتوانید اگر انجام یک کار در الویت قرار دارد آن را به بالاترین مکان منتقل کنید . همچنین برای اضافه کردن یک وظیفه جدید ،  به راحتی با زدن یک دکمه میسر خواهد شد .
4 : معرفی نرم افزار Litely : این نرم افزار نیز رایگان میباشد و یکی از بهترین نرم افزارهای قدرتمند عکاسی میباشد . توسط این نرم افزار میتوانید فیلترهای جذابی را به عکس ها اضافه کنید . از ویژگی های این نرم افزار User Freindly بودن آن و عملکرد سریع آن میباشد . سورس اصلی عکس نیز هیچ گاه از بین نخواهد رفت و در واقع این نرم افزار یک کپی از عکس اصلی میگیرد و روی آن افکت اضافه میکند . میتوانید با دو انگشت عکس های قبلی و ادیت شده را ببینید .
5 : بازی جذاب AfterPulse : بازی رایگانی میباشد که با حجم ۵۷۲ مگابایتی از بازی های جذاب آیفون و آیپد میباشد . طرفداران بازی های جذاب Call Of Duty حتما از این بازی لذت خواهند برد . این بازی در جهت از بین بردن مرز بین بازی های کامپیوتری و بازی های موبایلی از لحاظ گرافیکی ، قدم بزرگی برداشته است .
\

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373