لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا صفحه نمایش آیپد مینی 4 بهتر است یا آیپد پرو؟

آیا صفحه نمایش آیپد مینی 4 بهتر است یا آیپد پرو؟

دیسپلی میت را باید در زمره‌ی وب‌سایت‌هایی خواند که اطلاعات ارائه شده توسط آن در مورد کیفیت صفحه‌ی نمایش تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند قابل استناد است. این وب‌سایت اخیرا تبلت غول پیکر اپل یا همان آیپد پرو را مورد آزمایش قرار داده که براساس اطلاعات ارائه شده این گجت دارای صفحه‌ی نمایشی با کیفیت از نظر نمایش رنگ، کنتراست، عملکرد در نور محیط و مصرف باتری ایده‌آل است.

  دیسپلی میت در آخرین اقدام خود صفحه‌ی نمایش آیپد پرو اپل را مورد آزمایش قرار داده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط این وب‌سایت، نمایشگر آیپد پرو اپل از نظر کیفیت نمایش رنگ‌ها، کنتراست، عملکرد در نور محیط و همچنین مصرف باتری یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است. نمایشگر آیپد پرو در مقایسه با آیپد ایر ۲ اپل که سال گذشته روانه‌ی بازار شده از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است؛ با این حال دیسپلی میت به این موضوع اشاره کرده که آیپد مینی ۴ از نظر نمایشگر مورد استفاده، بهتر از آیپد پرو است.

 به لطف بهره‌گیری از پنل IPS LCD، آیپد پرو موفق شده تا از نظر کنتراست تصویر امتیاز بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد. همچنین نرخ بازسازی تصویر در این گجت در صورتی که محتوای در حال نمایش تغییرات چندانی نداشته باشد و در واقع محتوای ثابتی به نمایش درآید، از ۶۰ هرتز به ۳۰ هرتز کاهش پیدا می‌کند. به علاوه بهره‌گیری از پنل پشتی TFT از نوع اکسید فلز باعث شده تا مصرف انرژی توسط این نمایشگر  نزدیک به تبلت‌های دیگر این کمپانی باشد که از صفحه‌ی نمایش کوچک‌تر بهره می‌برند. دو حوزه‌‌ای که به آن اشاره کردیم، آیپد پرو را صاحب این توانایی کرده تا در مقایسه با آیپد مینی ۴ کمپانی قدرتمنایی کند.

 هرچند آیپد پرو موفق شده تا در بسیاری از فاکتور‌های تعیین شده توسط دیسپلی میت امتیاز‌های بسیار خوبی را کسب کند، اما آیپد مینی ۴ موفق شده تا با کسب امتیازات بهتر، برادر بزرگ‌تر خود را از میدان به در کند. آیپد پرو و آیپد ایر ۲ اپل از وجود طیف رنگ گسترده‌ای بهره می‌برند. همچنین باید به رنگ آبی بیش از حد اشباع شده در طیف رنگ پشتیبانی شده توسط این دو تبلت اشاره کرد که باعث شده تا تصاویر در حالت کلی کمی متمایل به آبی نمایش داده شوند. در مورد بازتاب نور، آیپد مینی ۴ کمترین بازتاب نور را دارد. کم بودن بازتاب نور روی این تبلت به این معنا است که بازتاب نور محیط روی صفحه‌ی نمایش آیپد مینی ۴ در مقایسه با آیپد پرو و آیپد ایر ۲ کمتر از دو نمونه‌ی دیگر به چشم دیده می‌شود.

 در نهایت صفحه‌ی نمایش آیپد مینی ۴ موفق شده تا امتیاز Excellent را در آزمایش‌های انجام شده توسط دیسپلی میت به خود اختصاص دهد، حال آنکه امتیاز کسب شده توسط آیپد پرو امتیاز Very Good را کسب کرده است. برای مقایسه بهتر است بدانید که سرفیس پرو ۴ مایکروسافت موفق شده تا در آزمایش‌های دیسپلی میت امتیاز Excellent را کسب کند.

 آیپد ایر ۲ اولین تبلتی از اپل است که در آن فاصله‌ی بین شیشه‌ی جلو و پنل ال‌سی‌دی حذف شده و با بهره‌گیری از پوشش ضد انعکاس میزان بازتایش نور و همچنین کنتراست تصویر بسیار افزایش یافته است. اپل در آیپد مینی ۴ علاوه بر موراد اعمال شده در آیپد ایر ۲ موفق شده تا از نظر طیف رنگ و کنتراست سایر تبلت‌های این کمپانی را پشت سر بگذارد. در صورتی که از نسخه‌های پیشین آیپد‌های اپل استفاده کرده باشید، کار با نسخه‌هایی جدید تبلت‌های اپل حس تغییرات زیادی را به شما منتقل خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373