لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توییک جدید برای 3 دی تاچ

توییک جدید برای 3 دی تاچ

از زمان عرضه جیلبریک ios 9 بسیاری از برنامه نویسان در سیدیا توییک‌های مختلفی را برای استفاده از قابلیت لمس ۳بعدی آخرین نسل آیفون منتشر کرده‌اند. توییک‌هایی که بسیاری از آن‌ها خلاقیت‌های جذابی را با استفاده از ۳D Touch اجرا می‌کنند. یکی از این توییک‌ها که به اخیراً منتشر شده است Appendix نام دارد، Appendix یه راه جدید برای دسترسی به برنامه‌های درون پوشه ارائه می‌دهد.

با نصب این توییک و استفاده از Force Touch بر روی پوشه‌های اسپرینگ برد، برای شما یک منو از میانبرهای ۴ برنامه اول پوشه به شما نشان می‌دهد و می‌توانید به سرعت برنامه‌ها را راه اندازی کنید و دیگر نیازی به باز کردن پوشه برای راه اندازی یک برنامه ندارید. Appendix بعد از نصب هیچگونه تنظیماتی را به دستگاه شما اضافه نمی‌‌کند و تغییرات به صورت خودکار اعمال می‌گردند.

توییک جدید برای 3 دی تاچ

 اگر دستگاه شما ۳D Touch را پشتیبانی نمی‌کند و علاقه دارید که از این توییک استفاده نمایید، می‌توانید با نصب RevealMenu این قابلیت را به دستگاه خود اضافه کنید، توییک RevealMenu به تمامی دستگاه‌هایی که بر روی iOS 9 هستند قابلیت لمس ۳ بعدی را اضافه می‌کند.

 می‌توانید Appendix را به صورت رایگان از سورس BigBoss نصب کنید. دقت داشته باشید که باید دستگاه شما به صورت پیشفرض از ۳D Touch پشتیبانی کند و یا توییکی را برای افزودن این قابلیت به دستگاه خود نصب کرده باشید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373