لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین اپل استور سنگاپور از انرژی خورشیدی استفاده میکند

اولین اپل استور سنگاپور از انرژی خورشیدی استفاده میکند

در بیشتر نقاط دنیا، تولید کننده های صنعتی در فکر استفاده از انرژی های سبز در کارخانه های خود هستند تا کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کنند. در همین راستا، اپل یک قدم فراتر رفته و قصد دارد نخستین فروشگاهی که به طور کامل با انرژی خورشیدی اداره می شود را در سنگاپور  افتتاح نماید.

اپل در این راستا از بزرگ ترین تامین کننده انرژی پاک در سنگاپور که Sunseap Group نام دارد، کمک گرفته. «سان سیپ گروپ» قرار است انرژی لازم برای ساختمان و محوطه فروشگاه 25 هزارنفری شرکت کوپرتینویی را به طور کامل تامین کند. این انرژی نیز از طریق پانل های خورشیدی که در پشت بام 800 ساختمان تعبیه شده‌ اند، گرفته می شود.

لیزا جکسون، معاون بخش ابتکارات محیط زیستی، سیاست و اجتماعی اپل در این رابطه اظهار داشته: «ما در همکاری با شرکت سان سیپ و دولت سنگاپور به دنبال کشف راه های جدید برای استفاده از انرژی خورشیدی در کل کشور مذکور و متعاقبا، رسیدن به هدف خودمان مبنی بر بهره گیری از انرژی های قابل تبدیل و تکرارشدنی هستیم.

در سنگاپور، اپل انتظار دارد این قرارداد 50 مگاوات انرژی تولیدی داشته باشد (که معادل انرژی موردنیاز برای 9 هزار خانه است)، در حالیکه این شرکت از 33 مگاوات آن برای ساختمان موردنظرش استفاده خواهد نمود.

این خبر را می توان مهر تاییدی بر شایعات اخیر نیز دانست که از باز شدن فروشگاه اپل در سنگاپور حکایت داشتند.

باید اشاره کنیم تا به امروز، محصولات شرکت آمریکایی مورد بحث در همان روز اول عرضه نیز وارد کشور سنگاپور می شدند اما اپل برای فروش آنها از توزیع کننده ها و نمایندگی محلی خود کمک می گرفت و اکنون با ساخت فروشگاه رسمی، روی بازار سنگاپور تمرکز بیشتری خواهد داشت. در حال حاضر هم این کشور به عنوان قطب خرید منطقه به شمار می رود.

موقعیت جغرافیایی فروشگاه بزرگ اپل در قلب مرکز خرید سنگاپور، در خیابان Orchard تعیین شده و فضایی حدود 1500 متر مربع را به خود اختصاص خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420