لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو از یو اس بی 3 پشتیبانی میکند

آیپد پرو از یو اس بی 3 پشتیبانی میکند

اخیرا اطلاعاتی در مورد پشتیبانی آیپد پرو از درگاه USB 3.0‌ در محافل خبری منتشر شده بود که حالا شرکت اپل هم آن را تایید کرده است. اپل در شرایطی این موضوع را تایید کرده که در تبلیغات اولیه هیچ اشاره‌ای به این قابلیت نکرده بود

کمتر از یک هفته پس از کالبد شکافی آیپد پرو اپل که توسط وبسایت معتبر iFixit صورت گرفت و در آن مشخص شد که این تبلت از USB 3.0 پشتیبانی می‌کند، شرکت اپل نیز به طور رسمی تایید کرد که درگاه لایتنینگ این تبلت با استاندارد جدید USB یعنی USB 3.0‌سازگار است؛ چیزی که قبلا در تبلیغات اپل در رابطه با آیپد پرو نشنیده بودیم.

این به این معنی است که آیپد پرو از انتقال فایل تا ۵ گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند که این رقم چیزی بیش از ۱۰ برابر سرعت USB2.0 است. سرعت انتقال داده‌ها در USB2.0 در بهترین حالت ۴۸۰ مگابیت در ثانیه است. 

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که کابلی که به همراه این تبلت به شما ارائه می‌شود از نوع USB 2.0‌ است که این به این مفهوم است که شما باید کابل USB 3.0‌ را به صورت جداگانه خریداری کنید. البته تا جایی که اطلاعات ما یاری می‌کند هنوز چنین کابلی برای محصولات شرکت اپل تولید نشده و از طرفی کابل‌های USB 2.0 به اندازه کافی پین ندارند تا از ویژگی‌های USB 3.0 پشتیبانی کنند. 

طی سال‌های اخیر اپل تلاش زیادی کرده تا انتقال داده‌ها را بین محصولات این شرکت و مک‌ها از طریق ابزارهایی مانند همگام‌سازی آیتونز از طریق وای‌فای و AirDrop سرعت بخشد، ولی برای افرادی که فایل‌هایی با حجم زیاد از جمله ویدیوهای 4K‌را منتقل می‌کنند، قابلیتی مثل USB 3.0‌ به شدت کاربردی خواهد بود. نظر شما چیست؟  

 

 

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373