لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل یکی از مهندسین بی ام دبلیو را به استخدام خود در آورد

اپل یکی از مهندسین بی ام دبلیو را به استخدام خود در آورد

اپل در ادامه اقدامات خود برای توسعه پروژه خودروی الکتریکی، به تازگی یکی از کارکنان سابق شرکت بی‌ام‌دبلیو را نیز به خدمت گرفته است. به نظر می‌رسد اپل پازل تخصص‌های مورد نیاز خود را در زمینه‌ی خودرو به تدریج با استخدام نیروهای جدید تکمیل می‌کند.

هر چند اپل به طور رسمی هنوز هم پروژه‌ی خودروی الکتریکی خود یعنی تایتان را تایید نکرده ولی این شرکت طی سال گذشته به تکمیل کادر خود در زمینه خودرو پرداخته و در این راستا برخی از نیروهای تسلا را به خدمت گرفته است. اقدامی که با واکنش ایلان ماسک نیز همراه بوده و او در اظهار نظری جالب و طعنه آمیز در این مورد گفته بود:

هر کسی که از تسلا اخراج می شود به استخدام اپل در می‌آید. اپل تبدیل به گورستان تسلا شده است.

با این حال فردی که اپل به تازگی جذب کرده شاید یکی از مرموزترین استخدام‌های اپل در این زمینه باشد.  طبق پروفایل رونان اُ براونین در لینکداین، او یک مامور مخفی در اپل است. هر چند او بلافاصله این عبارت را تغییر داده و عنوان فعالیت در بخش نرم افزار را در پروفایل خود قرار داده است. 

اپل یکی از مهندسین بی ام دبلیو را به استخدام خود در آورد

وقتی نگاهی به سوابق کاری براونین می‌اندازیم، متوجه می‌شویم که ظاهرا او برای کار روی خودروهای الکتریکی ساخته شده است. او پیش از این در شرکت خودروسازی بی ام‌دبلیو به مدت ۵ سال مشغول به کار بوده و در زمینه شارژ خودروهای الکتریکی مهارت زیادی کسب کرده است. پس از آن به شرکت ویژن فلیت پیوست و بعنوان مدیر ارشد فناوری مشغول به کار شد. ویژن فلیت شرکتی است که در زمینه مدیریت ناوگان خودروهای الکتریکی و ایستگاه‌های شارژ باتری فعالیت می‌کند. براونین پیش از فعالیت در بی ام دبلیو نیز به عنوان مدیر بخش مهندسی در استارت‌آپ Reviver که در زمینه پلاک‌های دیجیتال فعالیت می‌کرد، مشغول به کار بود.

به تازگی استیو فادل که پیش از این قائم مقام شرکت اپل بود و از افراد مورد اعتماد استیو جابز هم به شمار می‌رفت اعلام کرده که جابز در سال ۲۰۰۸ ساخت یک خودرو را مورد بررسی قرار داده بود و این دو نفر با هم در مورد این که اگر اپل خودرو بسازد چه برنامه‌هایی خواهد داشت، گفتگو کرده‌اند. شاید خیلی زود تیم کوک برنامه‌های اپل را در مورد صنعت خودرو تشریح کند و شاید تا هنگام معرفی خودرو، هیچ تاییدیه رسمی از سوی او صورت نگیرد. در هر حال به نظر می‌رسد، اپل خواب جدیدی برای صنعت خودرو دیده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373