لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کپی برداری HTC از آیفون 6 اس

کپی برداری HTC از آیفون 6 اس

چند سال پیش در ۲۰۱۰ اولین شرکتی که به وضوح از اولین نسل‌های آیفون کپی برداری کرد HTC بود، کپی برداری که موجب شد اپل از HTC و به دنبال آن از اندرویید به دلیل نقض ۲۰ مورد از حق اختراع‌های شرکت شکایت کند و استیو جابز در آن مقطع گفت که تا سنت آخر حساب بانکی ۴۰ میلیارد دلاری اپل را برای گرفتن حق شرکت خرج خواهد کرد.

کپی کردن شرکت‌ها از روی یکدیگر به خصوص از اپل همیشه رواج داشته، از روزهای اول شروع به کار این شرکت تا کنون! HTC که سابقه بسیار درخشانی از کپی برداری آیفون دارد، بار دیگر دست به این اقدام زده است و با رونمایی از HTC One A9 یک کپی برداری دقیق از برخی از بخش‌های آیفون ۶s را با تمام جزئیات به نمایش گذاشت.

اگر به پشت این دستگاه نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد.

کپی برداری HTC از آیفون 6 اس

نوار آنتن، بیرون زندگی لنز دوربین و بدنه آلومینیومی استفاده شده این گوشی هرگز شبیه به نسل‌های قبلی HTC نیست! چون که از آیفون ۶s الهام گرفته شده است. کمپانی HTC از همان اول اعلام کرده بود که این دستگاه می‌تواند جایگزین خوبی برای آیفون باشد و سعی کرده است با تقلید از طراحی آیفون و استفاده از حسگر اثر انگشت رقابتی را شروع کند!

این دستگاه به صورت آنلاک با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد. ۳گیگابایت رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، فیلم برداری با کیفیت ۲۱۶۰، پردازنده اسنپدراگون ۱٫۵GHz، صفحه نمایش ۵ اینچی، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۲ترابایت و اندرویید ۶-مارشملو- مشخصات اصلی این دستگاه هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373