لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مصاحبه با تیم کوک در رابطه با صنعت خودرو سازی

مصاحبه با تیم کوک در رابطه با صنعت خودرو سازی

از ابتدای سال جاری و با گزارشی که از سوی وال استریت ژورنال منتشر شد، شایعات بسیار گسترده ای آغاز گشتند که همه اشاره داشتند به تلاش اپل برای توسعه‌ی یک خودروی هوشمند و الکتریک.

از آن زمان تا کنون، منابع مختلف دیگری این مسئله را تایید کرده اند اما اپل و همینطور مدیر عاملش، آقای تیم کوک هیچگاه تلاشی برای رد این مسئله نکرده اند. البته زمانی که به شکل مستقیم از وی در مورد خودروری اپل سوال می شود، وی به شکلی مسیر گفتگو را تغییر می دهد اما ساعاتی پیش، کوک در یک کنفرانس در برابر آقای «جرارد بیکر»، سردبیر وال استریت ژورنال قرار گرفت و با وی به مصاحبه پرداخت.

تیم کوک در این گفتگو که ساعاتی پیش به اتمام رسید گفت که صنعت خودرو سازی آماده است برای یک تغییر عظیم ولی اظهار ننمود که آیا شرکت اپل نیز نقشی در این تغییر و تحول خواهد داشت یا خیر.

وی گفت: «من تغییرات بسیار بزرگی را در این صنعت متصور هستم؛ شاید شما با من موافق نباشید اما این نظر من است.»

آقای بیکر، سردبیر وال استریت ژورنال از آقای کوک پرسید که آیا اپل در حال توسعه یک خودروی الکتریکیست یا خیر، با این حال تیم کوک از پاسخ دادن به این سوال امتناع ورزید و به تلاش های شرکتش در زمینه بهینه سازی تجربه کاربری از خودروهای فعلی پرداخت.

تیم کوک اذعان دارد که اکنون این شرکت در حال بهبود تجربه کاربری استفاده از آیفون در خودروهای دارای سیستم CarPlay است.

در این میان از وی سوال شد که کمپانی اپل تا کنون چه تعداد از ساعت های هوشمند خود را به فروش رسانده که آقای کوک، پاسخی دقیق به این پرسش هم نداد: «می توانم به شما بگویم که در اولین دوره سه ماهه پس از آغاز فروش ساعت، توانستیم تعداد قابل توجهی از این محصول را به فروش برسانیم. در دوره سه ماهه بعدی این رقم حتی شگفت انگیز تر هم شد و در دوره فعلی تصور می کنم که می توانیم باز هم بتوانیم فروش بالاتری کسب کنیم.»

تیم کوک البته اخبار تازه ای هم با خود به همراه داشت. وی خبر داد که اکنون سرویس موسیقی اپل دارای ۶.۵ میلیون مشترک (افرادی که هزینه پرداخت می کنند) است و همچنین اذعان داشت که اپل تی وی جدید از روز دوشنبه آینده قابل سفارش بوده و ارسال این سفارشات از پایان همان هفته آغاز خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373