لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکلات Pangu و بروز رسانی Cydia

مشکلات Pangu و بروز رسانی Cydia

Saurik توییک  Cydia Substrate را به روزرسانی کوچکی انجام داد. این آپدیت برای حل مشکل دستگاه‌های که در حال اجرا ios 5 و نسخه‌های قبلی هستند منتشر شده است. مشکلی که با ارائه سری ۰٫۹٫۶xxx برای این دستگاه‌ها رخ داده بود، حال رفع شده است. این به روزرسانی نسخه ۰٫۹٫۶۰۱۱ نام دارد

در حالی که این به روزرسانی تنها برای تعداد کمی از افرادی که جیلبرک کرده‌اند کاربرد دارد، اما مسئله مهمتر ثبات جیلبریک اخیر است که Saurik به آن در تویتر واکنش نشان داده است. همانطور که اغلب شما می‌دانید برخی از دستگاه‌هایی که در ios 9 جیلبریک شده‌اند بعد از ریبوت دستگاه به صورت کامل بوت نمی‌شوند و به اصطلاح در (حلقه بوت-bootloop) گیر می‌کنند.

من امروز آیفون ۶s خودم را که در ios 9.0.2 بود و با Pangu جیلبریک شده بود تقریباً ۱۱۰۰ بار ریبوت کردم!! ۸۵% بوت‌ها موفقیت آمیز بود، و ۰٫۴% پس از ۱۰ دقیقه با شکست مواجه می‌شدند.

این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست که برخی از کاربران bootloop را با جیلبریک Pangu تجربه کرده‌اند ولی ۱۴٫۶% باقیمانده نشان دهنده این است که این مشکل کم رخ می‌دهد. البته این مشکل برای کسانی که تحت تاثیر قرار گرفته‌اند بسیار خسته کننده است.

البته مشکل گاهی اوقات بسط داده می‌شود و حتی پس از ۱۰ دقیقه نیز دستگاه بالا نمی‌آید،بهترین کار این است که پس از جیلبریک بلافاصله دستگاه خود را ریبوت کنید و اگر پس از ۱۰ دقیقه صبر کردن نیز دستگاه بالا نیامد ریستور کنید و دوباره اقدام به جیلبریک نمایید.

مشکلات Pangu و بروز رسانی Cydia

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373