لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 9 را جیلبریک کنیم یا نه؟

آی او اس 9 را جیلبریک کنیم یا نه؟

همه چیز داشت به سمتی پیش میرفت که اکثر ما فکر میکردیم دیگر رنگ جیلبریک را نخواهیم دید و آیکون سیدیا به یک خاطره تبدیل خواهد شد، اما ناگهان ….. جیلبریک پایدار آی او اس ۹ توسط تیم پانگو منتشر شد! این خبر بسیار شگفت انگیز و ناگهانی بود و هیچکس هم تا یک ساعت مانده به اعلام آن، از آن خبر نداشت. خبر عرضه‌ی جیلبریک به حدی هیجان انگیز است که خیلی از کاربران را وسوسه میکند تا دیوایس خود را جیلبریک کنند.

این دسته از کاربران که اکثر آنها را هم تازه واردان به دنیای اپل تشکیل میدهند، یک سوال مهم دارند و آن هم این است که آیا دیوایس خود را جیلبریک کنیم یا نه؟ برای پاسخ به این سوال مهم، باید آنرا به دو قسمت تقسیم کنیم:

اول اینکه آیا اصلا جیلبریک کردن کار درستی است؟ جیلبریک کردن چه مزایایی دارد؟ جیلبریک کردن چه آسیب هایی ممکن است به دستگاه ما برساند؟ برای پاسخ به این سوال ها و تصمیم اصلی درمورد جیلبریک کردن یا نکردن، توصیه میکنیم  مطلب زیر را به طور کامل مطالعه کنید تا بتوانید در این مورد راحت تر تصمیم بگیرید:

جیلبریک: معایب و مزایا، امنیت اطلاعات و دستگاه

بعد از اینکه پاسخ سوال اول را گرفتید و تصمیم نهایی تان را درمورد جیلبریک گرفته اید، وارد بخش دوم میشویم و آنهم این است که آیا جیلبریک کردن آی او اس ۹ در زمان حال و با شرایط فعالی، کار درستی است یا خیر؟ پاسخ کاملا روشن است و آنهم چیزی نیست جز: خیر! اکنون به هیچ وجه زمان مناسبی برای جیلبریک نیست و شما حداقل بهتر است دو هفته‌ی دیگر برای جیلبریک آی او اس ۹ صبر کنید.

آی او اس 9 را جیلبریک کنیم یا نه؟

این پاسخ دو دلیل منطقی دارد: اول اینکه نسخه‌های اول جیلبریک همواره با مشکلاتی روبرو هستند و بدلیل این مشکلات ممکن است حتی کار شما به ریستور کردن بکشد. دوم اینکه هنوز اکثر توییک های مهم برای آی او اس ۹ سازگار نشده اند و امکان استفاده از آنها در آی او اس ۹ وجود ندارد. بنابراین تصمیم درست آن است که مدتی صبر کنید تا این مشکلات برطرف شوند و بتوانید یک جیلبریک بدون دردسر و کارآمد را تجربه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420