لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افت فروش آیفون 6 اس و 6 اس پلاس

افت فروش آیفون 6 اس و 6 اس پلاس

آیفون‌های سری ۶ اس با فروش ۱۳ میلیون دستگاه در سه روز اول، آغازی بسیار خوب داشتند و توانستند به رکوردی جدید در زمینه‌ی فروش دست پیدا کنند، اما با وجود این شروع خوب، برخی کارشناسان معتقد هستند که نسل جدید آیفون‌ها موفق به تکرار رکورد فروش آیفون‌های نسل قبل نخواهند شد.

بنابر نظر برخی از کارشناسان و تحلیل‌گران آیفون‌های نسل جدید با وجود شروع خوبی که داشته‌اند نمی‌توانند در زمینه‌ی فروش از نسل قبلی خود پیشی بگیرند. جان وینح – تحلیل‌گر تراشه‌ها می‌گوید اپل سفارش قطعات گوشی خود را به دلیل فروش نسبتا کم در هفته‌ی اول بعد از عرضه‌ به بازار ۱۵ درصد کاهش داده است.

وینح معتقد است که اپل در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵، ۶۷ میلیون دستگاه آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس به فروش خواهد رساند که نسبت به ۷۵ تا ۸۰ میلیونی که ابتدا پیش‌بینی شده بود، افت محسوسی را نشان می‌دهد.

با این حال برخی کارشناسان نیز معتقد هستند که نسل جدید آیفون‌ها، رکورد فروش نسل آیفون ۶ را خواهد شکست. کتی هوبرتی، معتقد است اپل رشدی ۷ درصدی در زمینه‌ی فروش را نسبت به سال گذشته مالی تجربه خواهد کرد و دلیل آن را بروزسانی‌های مداوم اپل برای سیستم عامل iOS و وفاداری کاربران به این شرکت می‌داند.

با این حال اپل سکوت خود در این زمینه را طبق معمول نخواهد شکست و برای اطمینان از مقدار فروش دقیق آیفون‌های جدید تا ارائه‌ی گزارش مالی جدید اپل که در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر خواهد شد، منتظر ماند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373