لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتشار نسخه بتای TVOS توسط اپل

انتشار نسخه بتای TVOS توسط اپل

روز سه‌شنبه، ۶ اکتبر، اپل بتای جدیدی از نسل آینده‌ی سیستم عامل این شرکت برای اپل تی‌وی تحت عنوان tvOS را عرضه کرد. آپدیت پیشین که بتای دوم محسوب می‌شود دو هفته پیش در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته بود. tvOS سیستم عاملی است که با اجرا روی اپل تی‌وی ۴، قابلیت‌های بسیار گسترده‌تر از پیش را پیش روی کاربران قرار خواهد داد. اپل تی‌وی نسل چهار فعلاً به طور عمومی عرضه نشده است و عرضه‌ی نسخه‌های بتا تا پیش از عرضه‌ی اپل تی‌وی ادامه خواهد داشت.

به لطف tvOS، گجت اپل تی‌وی به سیری و قابلیت جست و جوی یونیورسال مجهز می‌شود. مهم‌تر از این‌ها، اپ استوری است که امکان نصب اپلیکیشن‌های مختلف را روی اپل تی‌وی فراهم می‌کند. توسعه‌دهندگان می‌توانند به همان صورت که برای آیفون و آیپد اپلیکیشن می‌سازند، تولیدات خود را برای اپل تی‌وی ۴ نیز آماده کنند. اتفاقی که اگر به خوبی پیش برود، می‌تواند صنعت تلویزیون را دچار تحول اساسی کند.

آپدیت اخیر به شکل OTA روی اپل تی‌وی ۴ قابل دسترس است. اما مطابق معمول می‌توانید آن را در دولوپر سنتر اپل نیز پیدا کنید. فعلاً مشخص نیست که در بتای جدید چه قابلیت‌های جدیدی از راه رسیده است. اما به محض شناسایی، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373