لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمال عرضه ی آیپد پرو در ماه نوامبر

احتمال عرضه ی آیپد پرو در ماه نوامبر

گزارش تازه منتشرشده‌ای از سوی یک منبع ژاپنی مدعی است که تبلت غول‌پیکر اپل با نام آیپد پرو هفته‌ی اول نوامبر به طور عمومی عرضه خواهد شد و کاربران قادر به خریداری آن خواهند بود. علاوه بر خود دستگاه، وسایل جانبی آن با نام‌های اپل پنسیل و اسمارت کیبورد نیز در همان تاریخ از راه خواهند رسید. اپل پیش از این تایید کرده بود که آیپد پرو در ماه نوامبر عرضه خواهد شد، اما چندان به جزئیات اشاره نکرده بود و موعد چندان دقیقی از عرضه سراغ نداشتیم. وبلاگ ژاپنی Macotakara به نقل از منابع قابل اطمینان خود، می‌گوید که این موعد همان هفته‌ی نخست ماه است.

آیپد پرو به همراه آیفون ۶اس و ۶اس پلاس در کنفرانس شهریور ماه معرفی شد. اگر چه عرضه‌ی آیفون‌ها از چند روز بعد آغاز شد، اما آیپد پرو همچنان به بازار نرسیده و این موضوع سبب شده که تنور شایعات همچنان داغ بماند. البته مطابق معمول باید خاطرنشان کنیم که این‌ها شایعاتی هستند که تضمینی به درست بودنشان نیست. تا زمانی که اپل به طور رسمی فروش تبلت خود را آغاز نکند، نمی‌توان گفت که کدام روز و موعد برای آن است.

احتمال عرضه ی آیپد پرو در ماه نوامبر

قیمت آیپد پرو از ۷۹۹ دلار آغاز می‌شود. مدل پایه ۳۲ گیگابابت ظرفیت دارد و خبری از مدل ۶۴ گیگابایتی نیست. اپل مدل ۱۲۸ گیگابایتی را ۹۴۹ دلار قیمت‌گذاری کرده است. البته این قیمت‌ها مربوط به مدل‌های وای‌فای هستند. اگر به دنبال استفاده از سیمکارت روی تبلتتان هستید، باید سراغ مدل ۱۲۸ گیگابایتی سلولار بروید که ۱۰۷۹ دلار قیمت دارد. خریذ اسمارت کیبورد و اپل پنسیل نیز هر کدام ۱۶۹ و ۹۹ دلار هزینه‌ی مازاد برایتان به دنبال خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373