لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Low Power باعث افت عملکرد میشود

Low Power باعث افت عملکرد میشود

حالت Low Power یکی از مهمترین امکاناتی است که به نسل جدید آی او اس اضافه شده است. این قابلیت بعد از فعال شدن، باعث میشود باتری دیوایس سه ساعت بیشتر کار کند و آی دیوایس مدت بیشتری روشن بماند؛ اما همانطور که اپل قبلا گفته بود، اینکار بهایی نیز دارد و بهای آن، افت عملکرد بخش های مختلف و عملیات پردازش دیوایس است. با فعال کردن حالت Low Power، علاوه بر غیرفعال شدن بخش هایی از جمله رفرش شدن برنامه ها در پس زمینه و غیرفعال شدن انیمیشن های غیر ضروری، بخش های سخت افزاری دیوایس نیز عملکرد ضعیفتری خواهند داشت. اما تا امروز کسی از میزان این افت عملکرد اطلاعی نداشت تا اینکه امروز macrumors در یک تست بنچمارک، نتایج عملکرد در حالت Low Power را منتشر کرده است. آنها این تست را با استفاده از نرم افزار Geekbench 3 و بر روی یک آیفون ۶ پلاس و یک آیفون ۵s دارای آی او اس ۹ انجام داده اند.

گزارش macrumors:

آیفون ۶پلاس:

در حالت عادی و پردازش تک هسته ای، امتیازی معادل ۱۶۰۶ و درحالت چند هسته ای امتیاز ۲۸۹۱ را دریافت کرد. اما بعد از فعال شدن حالت Low Power، امتیازات آن در بخش تک هسته ای به ۱۰۹۱ و در چند هسته ای به ۱۷۵۱ کاهش یافت. این تست، افت عملکردی معادل ۴۰ درصد را نشان میدهد که تقریبا به اندازه‌ی نصف شدن توان پردازشی آی دیوایس است.

آیفون 5 اس:

نتایج آیفون

۵s نیز تقریبا مشابه ۶ پلاس بود و با ثبت امتیازات به ترتیب ۱۳۸۶ و ۲۵۱۱ برای پردازش تک هسته ای و چند هسته ای در حالت عادی و امتیازات ۸۱۶ و ۱۴۰۵ در حالت Low Power، کاهشی در حدود ۴۰ درصد را نشان داد.

Low Power باعث افت عملکرد میشود

در آی او اس ۹ شما میتوانید از قسمت تنظیمات، قابلیت Low Power را فعال یا غیرفعال کنید. همچنین بعد از اینکه مقدار شارژ باتری به ۱۰ یا بیست درصد میرسد، یک پیام برای فعالسازی آن به کاربر نشان داده میشود. حال با توجه به کاهش عملکرد شدید در این حالت، به نظر شما این قابلیت ارزش فعال کردن را دارد یا نه؟

Low Power باعث افت عملکرد میشود

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420