لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

والپیپرهای بسیار جذاب برای اپل واچ با Apple Faces

والپیپرهای بسیار جذاب برای اپل واچ با Apple Faces

اگر بخواهید برای آیفون، آیپاد یا آیپدتان والپیپر دانلود کنید و بدنبال تصاویر جدید باشید، با ده ها و شاید صدها سایت قدرتمند مواجه شوید. اما این موضوع درباره‌ی اپل واچ صدق نمیکند و انتخاب ها بسیار محدودتر هستند. یکی از بهترین وبسایت هایی که به تازگی راه اندازی شده است و مخصوص دانلود والپیپرهای اپل واچ میباشد، وبسایت Apple Faces است.

بعد از معرفی watchOS 2، اپل به کاربران اپل واچ اجازه داده است از تصاویر خودشان به عنوان تصویر پس زمینه‌ی ساعت هوشمندشان استفاده کنند. Stefan Poulos نیز به عنوان پروژه‌ی جدید طراحی های خودش این وبسایت را راه اندازی کرده و هر روز والپیپرهای بیشتری را به آن اضافه میکند. برای دانلود والپیپرهای این سایت، با استفاده از مرورگر سافاری در آیفون خودتان به این لینک مراجعه کنید.

سپس در بین والپیپرها بگردید و یا از طریق جستجو بر مبنای هشتگ، والپیپرهای موضوعی خاص را پیدا کنید. سپس وقتی والپیپر مورد نظر خودتان را انتخاب کردید، بر روی دکمه‌ی “Download HERE” تپ کنید تا به لینک دراپ باکس منتقل شوید و از آنجا میتوانید تصویر را به طور مستقیم دانلود کنید و آن را در گالری تصاویر آیفون تان ذخیره کنید.

سپس نرم افزار Photos را باز کنید و تصویر مربوطه را به آلبومی که تصاویر اپل واچ را در آنجا ذخیره کرده اید، منتقل کنید و بعد هم از روی اپل واچ میتوانید تصویر موردنظر را به عنوان والپیپر انتخاب کنید. البته پیشنهاد ما این است که چندین تصویر را انتخاب کنید تا والپیپر هر چند وقت یکبار عوض شود و تنوع خوبی ایجاد کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373