لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا در آی او اس 9 اپلیکیشن ها از آیفون به کامپیوتر انتقال داده نمیشود

چرا در آی او اس 9 اپلیکیشن ها از آیفون به کامپیوتر انتقال داده نمیشود

کاربرانی که به آی‌اواس ۹ مهاجرت کرده‌اند، با مشکلی عجیب دست به گریبان شده‌اند. این موضوع که تصور می‌شد باگ آی‌اواس ۹ باشد، موجب می‌شود که اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که روی آی‌دیوایستان نصب شده است را نتوانید به کامپیوترتان انتقال دهید. انتظار می‌رفت که تا چند روز پس از آشکارشدن این مشکل، اپل اعلام کند که متوجه باگ است و در آپدیت‌های بعدی آن را رفع خواهد کرد. اما قضیه چیز دیگری است. نه تنها خبری از باگ نیست، بلکه این موضوع یکی از قابلیت‌های آی‌اواس ۹ است. حتماً می‌پرسید این چه نوع قابلیتی است که کاربران را به دردسر انداخته است؟

یکی از قابلیت‌های آی‌اواس ۹ که اپل در کنفرانس WWDC سخن از آن به میان آورد، قابلیت فشرده‌سازی اپلیکیشن‌ها برای اشغال حجم کمتر است. این قابلیت که در اصطلاح App Thinning نامگذاری شده است، با روش‌های مختلفی موجب پایین‌آمدن حجم اپلیکیشن یا بازی دانلودی می‌شود. برای مثال فرض کنید قصد دانلود یک اپلیکیشن یونیورسال را دارید. یعنی اپلیکیشنی که هم روی آیفون، هم رو آیپد و هم روی آیپاد به اجرا در می‌آید. برای آن که این یک اپلیکیشن یونیورسال باشد، نیاز است که تمامی فایل‌های موجود در اپلیکیشن، برای هر دو دستگاه آیفون و آیپد بهینه شده و همراه آن باشند. اما شما نهایتاً قرار است آن اپلیکیشن را روی آیفون یا آپدیتان نصب کنید. وقتی آن را روی آیپد نصب کنید، فایل‌های آیفون بی‌نیاز است و وقتی آن را روی آیفون نصب می‌کنید، فایل‌های آن روی آیپد. اپل در آی‌اواس ۹ این امکان را فراهم کرده است که یک آی‌دیوایس تنها فایل‌های مورد نیاز خود را دانلود کند و از دانلود فایل‌های اضافی پرهیز شود.

چرا در آی او اس 9 اپلیکیشن ها از آیفون به کامپیوتر انتقال داده نمیشود

نتیجه‌ی رویکرد فوق این می‌شود که نتوان اپلیکیشن دانلودشده با آیفون مجهز به آی‌اواس ۹ را روی آیپد نصب کرد، و بالعکس. زیرا اپلیکشن‌ها روی آیفون، مناسب آیفون دانلود شده‌اند و روی آیپد مناسب آیپد. اپل نیز برای آن که جلوی این کار را بگیرد، امکان انتقال اپلیکشن‌ها و بازی‌ها (که همانطور که گفتیم نسخه‌ی ناقصی از اپلیکیشن و بازی کامل موجود در اپ استور است) را از آی‌دیوایس به آیتونز مختل کرده است.

چاره چیست؟

طبق گفته‌های فوق می‌دانیم که آیفون نسخه‌ی مخصوص آیفون، و آیپد نسخه‌ی مخصوص آیپد اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را از اپ استور دانلود می‌کند. اما آیتونز چطور؟ اگر با آیتونز اقدام به دانلود از اپ استور کنید، فایل کامل اپلیکیشن دانلود خواهد شد. یعنی فایلی که هم بتوان آن را روی آیفون نصب کرد و هم روی آیپد. بنابراین در وضعیت کنونی، راه چاره این است که اپلیکیشن‌هایی که روی آیفون دارید را به کل دوباره توسط آیتونز کامپیوتر از اپ استور دانلود کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373