لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7 هم در راه است

آیفون 7 هم در راه است

اگر میخواهید بدانید چرا اپل مدت هاست که عنوان با ارزش ترین برند جهان را در اختیار دارد، پاسخ در این مطلب نهفته است. طبق مطلبی که در وبسایت چینی Wiebo منتشر شده است، اپل تنها چند روز بعد از عرضه‌ی آیفون ۶اس و ۶اس پلاس با پردازنده‌ی قدرتمند A9، اکنون درحال کار بر روی ساخت و توسعه‌ی چیپ ست A10 میباشد.

پردازنده‌ی A9 اپل نسبت به چیپ ست A8، حدود ۷۰ درصد عملکرد پردازشی بهتر و قدرت گرافیکی ۹۰ درصد بیشتری دارد، اما هنوز هم یک پردازنده‌ی ۲ هسته ای محسوب میشود که نسبت به رقبایی مانند سامسونگ و کوالکام که از ۸ هسته استفاده میکنند، هسته های کمتری دارد. البته تعداد هسته به هیچ وجه نمیتواند سرعت بالاتر را تضمین کند و اگر اینطور بود، آیفون های جدید به جای پردازنده‌های سری A، از “یک انار” در نقش پردازنده بهره میبردند.

بدلیل بهینه بودن بسیار بالای سیستم عامل آی او اس، همین دو هسته نیز جوابگوی پردازش های بسیار بالا هستند و کاربران هیچ کمبودی را چه از نظر سرعت و چه از نظر پردازش گرافیکی حس نمیکنند. حال اینکه آیفون ۷ قرار است از پردازنده‌ی A10 اپل با شش هسته و قابلیت multi threading بهره ببرد، میتواند قدرت بسیار بالاتری را به کاربران اعطا کنند.

گفته میشود سامسونگ و TSMC، برخلاف گزارش های قبلی ، مشترکا مسئولیت ساخت چیپست های A10 اپل را برعهده خواهند داشت. همچنین قرار است از تکنولوژی ساخت چیپ های ۱۴ نانومتری در معماری این پردازنده استفاده شود.

آیا اپل از خیر چیپست های quad-core خواهد گذشت و پردازنده‌ی A10 را به طور مستقیم به ۶ هسته ارتقا خواهد داد؟

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373