لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چند نکته مهم در مورد جیلبریک آی او اس 9

چند نکته مهم در مورد جیلبریک آی او اس 9

بالاخره انتظارها به اتمام رسید و طرفداران اپل امروز میتوانند آیفونهای خود را به آی او اس 9 آپدیت کنند. اما جیلبریکیها باید از چند نکته مهم با خبر شوند با ما همراه باشید تا در این مقاله به این نکات مهم بپردازیم .

خوب در اینجا برای شما نکاتی از موارد مهمی که جیلبریکی ها قبل از آپدیت باید بدانند آماده کرده ایم 

۱ : اگر جیلبریکی هستید برای اپدیت به ای او اس ۹ دست نگه دارید

ابزار جیلبریک TaiG هنوز برای آی او اس ۹ آپدیت نشده و نمی توانید این نسخه را جیلبریک کنید !‌پس اگر به آی او اس ۹ آپدیت کنید تمام توییک های جیلبریک مورد علاقه خودتان را از دست می دهید .

همچنین اپل امکان داونگرید از آی او اس ۹ به آی او اس ۸ را هم بسته است ! پس اگر جیلبریکی هستید هنوز برای اپدیت  دست نگه دارید

۲ : ذخیره اس اچ اس اچ (SHSH Blobs )

استفاده از نرم افزار TinyUbrella : این نرم افزار برای ذخیره SHSH بوده که می توانید آخرین SHSH مربوط به آی او اس دیوایس خودتان را برای داون گرید ذخیره کنید . البته در حال حاضر امکان داونگیرد وجود ندارد  تا اپل این قابلیت را فعال کند .

۳:نصب کردن Cydia Impactor

توییک Cydia Impactor ابزاری هست برای اینکه شما بتوانید بدون ریستور کردن دیوایس جیلبریک یا همان نرم افزار سیدیا را از آیفون آیپاد و آیپد خودتان  به صورت کامل حذف کنید 

.توسط اینکار آیفون آیپاد و آیپد شما بدون ریستور کردن به دیوایس بدون جیلبریک و کارخانه ای تبدیل می شود . و همچنین با استفاده از این توییک برای حذف جیلبریک هیچ کدام از فایل ها و اطلاعات شما حذف نخواهد شد .

۴:نصب Open SSH برای استفاده از Semi Restore

سمی ریستور پروسه ای هست که تا الان برای  ای او اس ۵ تا آی او او اس ۸ عرضه شده و به شما امکان ریستور کردن آیفون آیپاد آیپد را بدون از دست دادن جیلبریک می دهد . برای استفاده از این سرویس باید Open SSH روی دیوایس شما نصب باشد .

۵-خارج شدن از حالت ریبوت لوپ جیلبریک

مشکل طبیعی که خیلی ها بعد از جیلبریک دچار آن می شوند مشکل ریبوت شدن بعد از جیلبریک یا بعد از نصب توییک های سیدیا هست . مثلا شما توییکی نصب می کنید بعد از آن دیوایس شما پشت سر هم ریستارت میشه یا به حالت Safe Mode می رود برای حل این کار از آموزش زیر استفاده کنید

رفع مشکل ریبوت بعد از جیلبریک

چند نکته مهم در مورد جیلبریک آی او اس 9

روش بروز رسانی:

۱.Cydia را باز کنید.

۲.بگذارید تا تمام سورس ها را لود کند.

۳.آپدیتی با نام : evasi0n 6.0-6.1 Untether در بخش Changes در سیدیا ظاهر خواهد شده است. Upgrade را بزنید و نصب کنید تا همراه با UIKit Tool آپدیت شود)

۴.Upgrade را بزنید و نصب کنید تا همراه با UIKit Tool (و دیگر آپدیت های ممکن) آپدیت شود.

۵.بعد از نصب Reboot Device را لمس کنید.

۶.دستگاه سریعا با سرعت طبیعی بوت خواهد شد.

همچنین برای رفع مشکل برنامه Weather، به زودی این پکیج آپدیت خواهد شد، که در صورت عرضه، شما را با خبر میکنیم.

تا الان Planetbeign حدس زده که مشکل Weather میتونه از AppSync یا UIKit Tools باشه، جواب قطعی رو تا ساعتی دیگه میده.

۶:توییک های غیر رسمی و تست نشده نصب نکنید !

جیلبریک برای تمامی کاربران هست ! و هر کسی می تواند آیفون آیپاد و آیپد خودش را جیلبریک کند . بعضی از کاربران بعد از جلیلبریک وارد سیدیا می شوند و خیلی از توییک هایی که حتی از کارایی آن اطلاع ندارد یا از سورس های غیر رسمی نصب می کنند به همین خاطربه مشکلات دردسر سازی دچار می شوند 

۷:حذف توییک های که از آن استفاده نمی کنید

همان طور که در مورد قبل گفتیم یک سری توییک های مخرب و ناسازگار با دیوایس یا آی او اس شما هم در سیدیا وجود دارد . به همین خاطر همیشه سعی کنید توییک هایی که استفاده نمی کنید یا از ان اطلاع ندارید به هیچ عنوان نصب نکنید تا مشکلاتی مثل ‌: کم کردن شارژ‌ یا ریبوت شدن دیوایس دامن گیر شما نشود .

 

۸: فایل های سیستمی  که اطلاع ندارید را دستکاری نکنید

اکثر کاربرانی جیلبریک با توییک های فایل منیجر مثل iFile آشنایی دارند . این توییک ها به شما اجازه دسترسی و ادیت یا حذف فایل های سیستمی ای او اس را می دهد به همین خاطر در صورت پاک شدن یا ادیت اشتباه باعث مشکل دار شدن سیستم عامل می شود . پس همیشه به خاطر داشته باشید حتی موقع ریختن هک بازی ها حواستان به فایل های سیستمی باشد !

 

۹- وضعیت انتشار جیلبریک آی او اس ۹

اگر از علاقه مندان به جیلبریک هستید خبر خوب اینجاست که آی او اس ۹ تا الان جیلبریک شده است . چند روز پیش تیم های هکر معروف جیلبریک مثل iH8sn0w Sn0wbreeze,  P0sixspwn نشان دادند که به راحتی میتوانند آی او اس 9 را هک کنند

اینطور که به نظر می آید آنها هنوز برنامه ای  برای عرضه جیلبریک ندارند ولی از آن جایی که بعد از معرفی ای او اس ۹ بلافاصله قادر به جیلبریک آن بودند پس باید امید داشته باشیم که جیلبریک آی او اس ۹ خیلی سریع تر از جیلبریک آی ا واس ۸ که تقریبا چند ماه پس از عرضه عمومی ان منتشر شد معرفی و پخش می شود .

 

 

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420