لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد مینی 4 با سخت افزاری قدرتمندتر

آیپد مینی 4 با سخت افزاری قدرتمندتر

پیش بینی ترفداران اپل در مورد آیپد مینی 4

کاربران این گونه پیش بینی کرده بودند که آیپد مینی 4 با سخت افزاری مشابه آیپد ایر 2 وارد بازار میشود اما این پیس بینی ها غلط بود و این 2 آیپد شباهتی به هم ندارند و حتی پردازنده ی آنها با هم متفاوت است آیپد مینی 4 از پردازنده A8 همانند آیفون 6 استفاده میکند ولی آیپد ایر 2 از پردازنده A8X استفاده میکند که عملکردی 50 درصد سریعتر دارد و باعث میشود که برتری آیپد ایر 2 اثبات شود.

آیپد مینی 4 با سخت افزاری قدرتمندتر

در تست سخت افزاری جدیدی که توسط Ars Technica بر روی آیپد مینی ۴ انجام شده است، پردازنده‌ی A8 این تبلت در فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتزی کلاک شده است که این مقدار از ۱٫۴ گیگاهرتز آیفون ۶ و ۶ پلاس بیشتر است (درحالیکه آنها هم دارای پردازنده‌ی A8 هستند). همچنین در این تست مشخص شده است که نسل جدید آیپد مینی، دارای ۲ گیگابایت رم خواهد بود، مشابه آیفون ۶اس و ۶اس پلاس.

درحالیکه گفتیم آیپد ایر ۲ بسیار سریعتر از آیپد مینی ۴ است، اما در مقایسه‌ی آیپد مینی ۴ با نسل های قبلی آن، بهبودهای گسترده‌ای را شاهد هستیم. ۲۰ درصد افزایش سرعت و قدرت پردازشی بیشتر در کنار رم دو گیگابایتی، آیپد مینی ۴ را قادر خواهد ساخت که از پس وظایف دشوارتری بربیاید که پشتیبانی از قابلیت های مالتی تسکینگ مانند Split View از ساده ترین آنها میباشد.

تفاوتهای میان آیپد مینی 3 و 4

با وجود اینکه اندازه آیفون ها نسبت به گذشته رشد زیادی داشته، اما هنوز بسیاری از کاربران هستند که تبلت های کوچک برایشان جایگاه و کاربرد های خود را دارد.

یکی از بهترین و آخرین نمونه های این تبلت ها نیز آیپد مینی ۴ است که شرکت اپل از آن رونمایی به عمل آورد.

این محصول که جدیدترین نسل از تبلت های کوچک اپل به شمار می رود، با وجود اینکه فضای بیشتری از آیفون را در اختیار کاربر قرار می دهد، اما با این حال قابلیت استفاده با یک دست را نیز از دست نداده است.

اگر کاربر آیپد مینی ۳ باشید حتما می خواهید بدانید محصول تازه ارزش عوض کردن تبلتتان را دارد یا خیر و کاربرانی که قصد تهیه آیپد کوچک اپل را داشته باشند هم مایل هستند بدانند آخرین نسل، آنقدر نسبت به مدل پیشین بهبود داشته که هزینه بیشتر آن را توجیح کند یا نه.

میتوانید این 2 آیپد را در جدول زیر مقایسه کنید

آیپد مینی 4 با سخت افزاری قدرتمندتر

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420