لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آمار پیش فروش آیفون 6 اس و 6 اس پلاس باز هم رکورد شکن شد.

آمار پیش فروش آیفون 6 اس و 6 اس پلاس باز هم رکورد شکن شد.

باز هم کمپانی اپل، محصولی جدید و رکوردی بی سابقه از آمار پیش فروش این دستگاه!‌

علی رغم پیش بینی های انجام شده مبنی بر عدم استقبال کاربران از سری s آیفون ها توسط کارشناسان دقیق KGI اپل بار دیگر کاربران خود را غافلگیر کرد و قدرت خود را هم که کاربران و هم منتقدان این کمپانی نشان داد. 

ساعاتی پیش اپل به طور رسمی اعلام کرد که آیفون ۶اس و ۶اس پلاس با استقبال گسترده‌ی کاربران مواجه شده اند و پیش فروش این دو محصول بسیار موفق بوده است. اپل همچنین اعلام کرد که تا لحظاتی دیگر و با ادامه‌ی ثبت سفارش ها، رکورد پیش فروش آیفون ها که متعلق به آیفون ۶ و ۶ پلاس میباشد، شکسته خواهد شد. جالب است بدانید که آیفون ۶ و ۶ پلاس به دلیل طراحی انقلابی و افزایش سایز نمایشگر، موفق شده بودند تنها در سه روز، تعداد ۱۰ میلیون پیش خرید را از سوی کاربران دریافت کنند.

حال اپل اعلام کرده است که این رکورد توسط آیفون ۶اس و ۶اس پلاس شکسته خواهد شد و این دو، رکوردداران جدید اپل خواهند بود. همچنین جالب است بدانید که این استقبال گسترده باعث خالی شدن انبارهای اپل شده است و زمان تحویل آیفون به خریداران جدید، به میزان دو تا چهار هفته افزایش یافته است.

البته یکی از دلایلی که باعث این افزایش فوق العاده شده است، این است که امسال برای اولین بار کشورهای چین و نیوزلند نیز به لیست خریداران اولیه‌ی آیفون ها اضافه شده اند و این بازارهای خرید گسترده، به طور محسوسی باعث افزایش سفارش های آیفون ۶اس و ۶اس پلاس شده اند. کشورهایی که کاربران آنها اولین دریافت کنندگان آیفون های جدید خواهند بود، عبارت اند از کشورهای فرانسه، آلمان، چین، نیوزلند، استرالیا، کانادا، هنگ کنگ، ایالات متحده‌ی آمریکا، انگلیس، ژاپن، پورتو ریکو و سنگاپور.

اپل در روزهای آینده احتمالا با برگزاری یک نشست خبری، به طور رسمی آمار دقیقی از تعداد فروش آیفون های ۶اس و ۶اس پلاس را اعلام خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373