لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو با صفحه نمایش ۵.۶ میلیون پیکسلی

آیپد پرو با صفحه نمایش ۵.۶ میلیون پیکسلی

اپل سرنجام پس از حدود یک سال از گذشت شایعات، بالاخره آیپد پرو را دقایقی پیش روی صحنه برد. همانگونه که در شایعات خوانده بودید، آیپد پرو نمونه ای با نمایشگر بزرگ تر از آیپد معمولی است؛ خود آقای کوک در رابطه با این محصول می گوید: «بزرگ ترین خبر پس از آیپد، درباره‌ی آیپد.»

آیپد پرو از نمایشگری ۱۲.۹ اینچ بهره می برد که به راحتی می توانید در iOS 9، دو اپلیکیشن را در آن به راحتی کنار هم اجرا کنید. فیل شیلر در مورد این محصول می گوید: «آیپد پرو می تواند کارهای بسیار بزرگی انجام دهد که تلفن شما از انجامشان ناتوان است.»

اپل از همان تکنولوژی به کار رفته در آی‌مک ۵K خود در آیپد پرو استفاده کرده است و به این طریق، پیکسل های بی شماری را در آن گنجانده. شیلر می گوید: «برای اولین بار در تاریخ اپل، با محصولی مواجه هستیم که نرخ رفرش ریت متغیری دارد.» این گفته ی شیلر به معنای آن است که اپل در نمایشگر این محصول، از نوعی تکنولوژی بهره گرفته که همیشه، همه پیکسل ها به کار نمی روند و به این طریق، عمر باتری ذخیره می گردد.

اپل از چیپ A9X در این محصول بهره گرفته که تا ۱.۸ بار از چیپ های قبلی سریع تر است. در این میان گرافیک نیز دو برابر پیش کارایی دارد. شیلر در این مورد ادعا می کند: «این تبلت حرفه ای، از ۸۰ درصد کامپیوترهای همراهی که در ۱۲ ماه گذشته به فروش رفته اند قوی تر بوده و در بحث گرافیک نیز این برتری به ۹۰ درصد می رسد.»

apple-iphone-6s-live-_0621.0.jpg

اپل همچنین ادعا می کند که آیپد پرو، می تواند عمر باتری ۱۰ ساعته ای را در اختیار کاربر بگذارد و این در حالی است که سه ویدیوی ۴K را به شکل همزمان، استریم شوند. اپل همچنین چهار اسپیکر قدرتمند را در این محصول جای داده و iOS 9 به خوبی می تواند توازنی عالی میان این ۴ اسپیکر قدرتمند ببخشد.

آیپد پرو از ضخامتی برابر با ۶.۹ میلیمتر بهره می برد و صرفا ۷۱۲ گرم وزن دارد. اپل همچنین یک Smart Keyboard – کیبورد هوشمند را نیز معرفی نموده است. شیلر می گوید: «این کیبورد مانند هیچ یک از کیبوردهایی که تا پیش از این استفاده کرده اید، نیست.»

این کیبورد تنها وسیله جانبی برای آیپد پرو نیست؛ این شرکت همچنین از  Apple Pencil پرده برداشت. (بخوانید همان استایلوس!)

 

 

apple-iphone-6s-live-_0824.01.jpg

زمانی که شما از این «مداد» استفاده کنید، حساسیت نمایشگر آیپد پرو بالاتر خواهد رفت تا بتوانید با دقت بیشتری با آن کار کنید. اپل می گوید با این مداد، گویی واقعا در حال نگارش روی کاغذ هستید.

نکته جالب اینکه «مداد»، به راحتی می تواند با کابل Lightning شارژ شود. اهالی کوپرتینو حتی از مایکروسافت دعوت کردند تا روی صحنه آمده و کار با آفیس را با آن به نمایش بکشند. مایکروسافت البته تنها شرکتی نبود که روی صحنه آمد، اپل از تیم Adobe نیز دعوت به عمل آورد تا روی صحنه آمده و در مورد قابلیت های قلم اپل هنگام کار با Photoshop Fix سخن سر دهند. گفته می شود اپلیکیشن Adobe Sketch نیز به گونه ای بهینه گشته که از حساسیت تاچ به بهترین شکل بهره برد.

در کنار کیبورد و قلم (که البته شدیدا ما را یاد سرفس پرو می اندازند) اپل اعلام نمود که محصول جدیدش از «تاچ آی دی» و همچنین پشتیبانی از LTE برخوردار خواهد بود. دوربین آن نیز ۸ مگاپیکسلی است و گفته می شود در ماه نوامبر، در همان سه رنگ همیشگی، یعنی خاکستری، طلایی و نقره ای عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373