لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس با فناوری لمس ۳ بعدی

آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس با فناوری لمس ۳ بعدی

اپل آیفون‌های جدید خود را با نام‌های آیفون 6s و آیفون 6s Plus رونمایی کرد. این آیفون‌ها به فناوری خاصی به نام 3D Touch مجهز شده‌اند و سخت‌افزار آن‌ها نیز از هر جهت ارتقاء یافته‌اند.

فیل‌ شیلر در زمان معرفی آیفون‌های جدید گفت: آیفون‌های جدید شگفت‌انگیز‌ترین آیفون هایی هستند که تا به حال ساخته‌ایم. این‌ها پیشرفته ترین تلفن‌های هوشمند دنیا هستند.

اپل یک رنگ جدید به سری آیفون‌های خود اضافه کرده است که به آن Rose Gold می‌گوید که چیزی بین طلایی و صورتی است.

صفحه نمایش آیفون جدید به شیشه‌ی جدیدی مجهز شده است که قوی‌ترین در کل صنعت است. این شیشه سافایر نیست و اپل آن را Ion-X می‌نامد. فورس تاچ نیز بالاخره به آیفون آمد. صفحه نمایش آیفون جدید به میزان فشاری که به صفحه وارد می‌کنید حساس است.

اپل همچنین از فناوری جدیدی به نام 3D Touch رونمایی کرد که در آن «چندلمسی» وارد نسل جدید خود می‌شود. اپل می‌گوید که با این فناوری، لمس صفحه و کشیدن انگشت بر روی صفحه به طور کامل تغییر می‌کند و تعامل کاربر با دنیای دیجیتال وارد فاز جدیدی می‌شود. اپل همچنین کلیک راست را نیز به آیفون آورده است. اپل همچنین دو ژست جدید را نیز به آیفون اضافه کرده است که از آن‌ها با نام‌های Peek و Pop یاد می‌کند.

فناوری 3D Touch کمک می‌کند تا تصاویر، پیغام‌ها، ایمیل‌ها و موارد دیگر را را بصورت پاپ‌آپ بر روی صفحه نمایش دهید و در آن باقی صفحه و پس‌زمینه بصورت بوکه نمایش داده می‌شود. کافی است تا صفحه را کمی فشار دهید تا یکی از آن‌ها اجرا شود و با کمی فشار بیشتر دیگری را نمایش دهید.

اپل برای پیاده سازی تاچِ سه بعدی، سیستم‌عامل iOS 9 را آماده کرده است. شما می‌توانید به راحتی بین چند محتوا و براساس میزان فشاری که به صفحه وارد می‌کنید سوییچ کنید.

سنسورهای مربوط به فورس تاچ بین نور پس زمینه و صفحه نمایش رتینا قرار گرفته است.

اپل می‌گوید به کمک لمس سه‌بعدی می‌توانید بدون اینکه حتی اپلیکیشنی را باز کنید امور مورد نظر خود را در آن‌ها انجام دهید.

تیم کوک، مدیرعامل اپل از آیفون به عنوان محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا یاد کرد.
اپل در آیفون‌های جدید خود از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. این کمپانی بالاخره رزولوشن ۸ مگاپیکسل را در آیفون به ۱۲ مگاپیکسل افزایش داد. این بدین معنی است که تعداد پیکسل ها در آیفون‌های جدید ۵۰ درصد افزایش یافته است و البته هنوز از این بابت بسیار کمتر از تلفن‌های هوشمند رقبا است. با این حال رزولوشن بالا لزوما به معنی کیفیت تصویر بالاتر نیست و رزولوشن تنها یکی از معیارهای تاثیر گذار در کیفیت تصویر است.

لنز دوربین در آیفون‌های جدید نیز از بدنه‌ی دستگاه بیرون زده است. اپل ادعا می‌کند که فوکوس خودکار در گوشی‌های جدید این شرکت دقیق‌تر و سریع‌تر از قبل انجام می‌شود. در این دوربین کراس‌تاک و نویز تصاویر نیز به مراتب کمتر از قبل شده است.

دوربین جدید آیفون‌ها بالاخره از فیلم‌برداری در رزولوشن 4K نیز پشتیبانی می‌کند.

علاقمندان عکس‌های خودگرفت (سلفی) نیز می‌توانند به لطف دوربین ۵ مگاپیکسلی در آیفون‌های جدید تصاویر به مراتب با کیفیت تری را از خود ثبت کنند.

اپل قابلیتی به نام رتینا فلش را نیز رونمایی کرد که در آن در زمان گرفتن تصاویر خودگرفت سه برابر نور صفحه نمایش زیاد می‌شود تا تصاویر روشن‌تری از خود بگیرید.

اپل همچنین ادعا می‌کند که آیفون‌های جدید به شبکه‌ی وای فای با دو برابر سرعت بیشتر نسبت به نسل و شبکه‌ی LTE سریع‌تری مجهز شده‌اند.

اپل یک اپلیکیشن جدید را نیز برای کاربران اندرویدی در گوگل پلی ارائه کرده است تا راحت‌تر از اندروید به آیفون مهاجرت کنند.

آیفون‌های جدید با همان قیمت نسل قبلی وارد بازار می‌شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420