لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سفارش آیفون 6s با روکش طلا و الماس

سفارش آیفون 6s با روکش طلا و الماس

با اینکه هنوز آیفون 6s منتشر نشده و یا حتی نام آن نیز به درستی مشخص و تائید نشده است اما کم نیستند کاربرانی که با شور و هیجان خیلی زیاد مشتاق اند که جز اولین کسانی باشند که این دستگاه جدید اپل را در دست میگیرند. اما در بین این افراد کسانی نیز هستند که نه تنها میخواهند قبل از همه این دستگاه را به دست آورند بلکه میخواهند نسخه ای متفاوت از این دستگاه را داشته باشند یک نسخه الماس نشان و یا شاید یک نسخه از آیفون 6s با روکش کاملا طلا !!!!!

کمپانی Goldgenie نیز که از این علاقه‌ی کاربران اطلاع دارد، شروع به گرفتن سفارش ساخت آیفون ۶s با روکش طلای ۲۴ عیار کرده است. این کمپانی انگلیسی که از مدت ها پیش، در کار ساخت نسخه‌های سفارشی دیوایس های اپل است، در این زمینه پیشرو محسوب میشود و تقریبا جدیدترین و جذاب ترین پیشنهاد های بازار را برای طبقه‌ی ثروتمندان عرضه میکند. یکی از پیشنهاد های جنجالی، ساخت آیفون ۶ با حاشیه های الماس کاری شده بود که قیمت تمام شده اش ۳٫۴۹ میلیون دلار اعلام شده است !

این پیش فروش در وبسایت اصلی این شرکت نیز هم اکنون آغاز شده و کاربران میتوانند از بین مدل های مختلف موجود در سایت مدل دلخواه خود را انتخاب کنند و یا حتی به همراه آن یک اپل واچ هم در جعبه شیک و زیبای آیفون خود داشته باشند. 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420