لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نوشته های حک شده روی اپل واچ محو میشوند.

نوشته های حک شده روی اپل واچ محو میشوند.

اخیرا در خبر ها و همچنین در فروم ها اپل کاربران در حال گزارش دادن مشکل جدید و عجیبی راجع به اپل واچ هستند. ظاهرا نوشته های روی ساعت های اپل با وجود اینکه کاملا با کیفیت حکاکی شده اند پس از مدتی استفاده محو میشوند. اپل تقریبا در بین تمامی شرکت های معتبر دنیا جز بهترین ها از نظر کیفیت محصولات تولید شده است، و این اشتباهی نیست که از سمت کاربران اپل قابل بخشش باشد. 

به تازگی تعدادی از صاحبان اپل واچ اسپورت در بخش پشتیبانی سایت اپل ناراحتی خود را از محو شدن علائم پشت ساعتشان اعلام کرده‌اند. گویا لوگوی اپل و نوشته‌ی Watch، بدلایل نامعلومی بعد از مدتی استفاده، محو میشوند و رنگ ناخوشایندی به خود میگیرند. جالب است بدانید که اکثر این شکایت ها از سوی دارندگان اپل واچ به رنگ خاکستری فضایی یا همان space gray اعلام شده است.

این دسته از کاربران گفته اند که پشتیبان اپل از آنها درباره‌ی شرایط آب و هوایی محل زندگی، میزان استفاده از ساعت در طول روز و مقدار تماس ساعت با آب، سوالاتی پرسیده اند. البته اپل بازهم کیفیت خدمات پس از فروش خود را ثابت کرده و به تمام کاربرانی که به این مشکل برخورده اند اعلام کرده است که میتوانند ساعت خود را به طور رایگان و بدون هیچ مشکلی، با یک اپل واچ نو تعویض کنند.

به نظر میرسد که این مشکل بدلایل صنعتی و در تولید اپل واچ رخ داده است و اپل بعد از جمع آوری این ساعت ها و بررسی آنها میتواند در تولیدات بعدی اش این مشکلات را برطرف کند. اگر شما نیز به چنین مشکلی برخورده‌اید، میتوانید با تماس با بخش پشتیبانی سایت اپل، مشکل خود را برطرف کنید. البته این خوردگی و محوشدگی نباید به عمد ایجاد شده باشد.

نوشته های حک شده روی اپل واچ محو میشوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373