لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iCloud قابلیت بازگردانی اطلاعات پاک شده را خواهد داشت

iCloud قابلیت بازگردانی اطلاعات پاک شده را خواهد داشت

اپل از یک قابلیت جدید در سرویس  iCloud رونمایی کرده است که بی تردید برای کاربران بسیاری روی خوش به آن نشان می‌دهند.

با استفاده از این قابلیت میتوانید اطلاعات پاک‌شده‌تان از iCloud را بازیابی کنید. این قابلیت شامل نوت‌ها، مخاطبان دفترچه تلفن، رویدادهای تقویم و حتی Reminder ها که به طور اتفاقی پاک شده‌اند را بازگردانید. همچنین توسط این قابلیت خواهید دید که آرشیوهای موجود از اطلاعات تا چند وقت دیگر در دسترس خواهند بود و فرصت بازیابی آن‌ها چقدر است.

برای استفاده از قابلیت‌های اشاره‌شده، نخست به وبسایت iCloud.com رفته و با استفاده از اطلاعات Apple ID خود لاگین کنید. پس از باز شدن کامل منوی وبسایت، سراغ بخش Settings بروید. در پایین صفحه گزینه‌های مربوط به بازیابی را تحت عنوان Restore Files، Restore Contacts و Restore Calendars خواهید دید.

iCloud قابلیت بازگردانی اطلاعات پاک شده را خواهد داشت

کلیک روی هر یک از گزینه‌های فوق (بسته به نیازتان) پنلی را برایتان باز کرده و لیست اطلاعات پاک یا آرشیو شده را نشانتان می‌دهد. نکته‌ی مهمی که باید در مورد این قابلیت بدانید طرز عمل آن است: اگر گزینه‌ی نخست را که مربوط به بازگردانی اسناد است انتخاب کنید، پنجره‌ای باز می‌شود که لیست اسناد پاک‌شده را نشان می‌دهد. بازگردانی هر سند آن را به طور مستقیم به فضای iCloud درایو می‌فرستد. اما وضعیت در مورد مخاطب‌ها، ریمایندرها یا رویدادی تقویم متفاوت است. به جای آن که این اطلاعات تک تک قابل انتخاب و بازگردانی باشند، آرشیوی از آن‌ها که در تاریخی مشخص تهیه شده است بازگردانده می‌شود.

برای آن که موضوع را بهتر درک کنید، تصور کنید که هفته‌ی گذشته یک شماره را پاک کرده و دو روز پیش شماره‌ای جدید به دفترچه تلفنان اضافه کرده‌اید. اگر بخواهید از iCloud شماره‌ی پاک‌شده را بازیابی کنید، آرشیو هفته‌ی گذشته جایگزین کل شماره‌های موجود فعلی می‌شود. بنابراین شماره‌ای که دو روز پیش اضافه کرده بودید نیز پاک می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420