لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتشار نسخه جدید نرم افزار Remote Desktp برای مک

انتشار نسخه جدید نرم افزار Remote Desktp برای مک

Microsoft در حال نرم افزار Remote Desktop خود برای سیستم های مک میباشد، و امروز نیز بتا جدیدی از این نرم افزار را ارائه کرده است. 

این نسخه که به صورت رایگان قابل دریافت میباشد با آپدیت جدید رابط کاربری سابق Remote Desktop به کلی متحول شده و با زبان طراحی El Capitan بیش از قبل هماهنگ شده است. از آنجایی که این رابط کاربری جدید و سایر امکانات آن در مرحله‌ی آزمایشی هستند؛ بنابراین فقط می‌توان آن‌ها را تست کرده و بازخوردها را برای بهبود به اطلاع مایکروسافت رساند.

اگر بخواهیم از تغییرات این نسخه بگوییم، بدون شک در صدر لیست رابط کاربری جدید قرار می‌گیرد. ظاهر جدید تر و تمیزتر، ساده‌تر و برای استفاده راحت‌تر است. البته این تغییر رابط تنها ظاهر و پوسته را تحت تأثیر قرار نداده است. به هنگام استفاده از نسخه‌ی جدید کاربران متوجه خواهند شد که روند مدیریت اکانت‌هایی که در Remote Desktop وارد کرده‌اند نیز تغییر یافته است.

یکی از تغییرات جالب این نسخه تبدیل کلید Control در محیط‌های ویندوز به کلید Command است. اگر تجربه‌ی کنترل ریموت ویندوز در مک توسط Remote Desktop را داشته باشید، بسیار پیش آمده است که بنا به عادت از کلید‌های Command + C برای کپی یا Command + V برای Paste کردن استفاده کنید. از آن جایی که کلید Command در محیط ویندوز تعریف نشده است، استفاده از این کلیدها منجر به نتایج جالبی نمی‌شد. اما در نسخه‌ی جدید Remote Desktop وقتی برای مثال کلیدهای Command + C را فشار می‌دهید، Remote Desktop کامند را به Control تبدیل کرده و سپس دستور را به سیستم عامل ریموت‌شده منتقل می‌کند. بدین ترتیب Command + C همان کار کپی را در محیط ویندوز انجام می‌دهد.

مایکروسافت برای آپدیت بعدی نوید از راه رسیدن قابلیت‌ها مختلفی نظیر پشتیبانی از چند نمایشگر، تغییر مسیر کلیپ‌برد و Remote Desktop Gateway را داده است. اما فعلاً در مقطع فعلی، می‌توانید از رابط کاربری جدید و چندین تغییر جزئی دیگر بهره‌مند شوید. برای دانلود این نسخه و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از این لینک استفاده کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373