لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت Continuity در iOS 9 ارتقا یافت.

قابلیت Continuity در iOS 9 ارتقا یافت.

همانطور که قبلا در NIC مطرح شد، اپل در iOS 8 قابلیت جدیدی را با نام Continuity معرفی کرد که به شما این امکان را میداد که بتوانید تماس ها و پیامک های تلفنی خود را روی مک بوک خود ببینید و حتی پاسخ دهید. این قابلیت علاوه بر مزیت های بسیار فراوان خود دارای محدودیت هایی هم بود، از قبیل اینکه حتما میبایستی دستگاه iPhone و Mac خود را در یک شبکه Wifi قرار دهید تا بتوانید از این قابلیت استفاده کنید.

اکنون در نسخه جدید از iDevice ها اپل گامی فراتر از قبل برداشته و این قابلیت را درون شبکه های مخابراتی راه اندازی کرده است. این کار باعث میشود تا شما بتوانید در iOS 9 بدون نیاز به همراه داشتن و در یک شبکه قرار دادن iPhone خود با سایر دستگاه هایتان بتوانید از قابلیت Continuity استفاده کنید.

اپراتور T-Mobile که از برترین و بزرگترین اپراتور های دنیا است برای اولین بار با اپل شروع به همکاری کرده و قابلیت Continuity را درون شبکه مخابراتی خود به صورت آزمایشی به اجرا در آورده است. وجود این قابلیت در این شبکه مخابراتی به دارنداگان سیم کارتهای T-Mobile این امکان را میدهد تا در صورت آپگرید کردن دستگاه خود به iOS 9 بتوانند از قابلیت Continuity استفاده کنند.

این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا درصورتی که دستگاه iPhone خود را در خانه جا گذاشته باشید، بتوانید در محل کار خود با استفاده از مک بوک یا آیپد خود بتوانید تماس های دریافتی iPhone خود را دریافت کرده و پاسخ دهید.

 

قابلیت Continuity در iOS 9 ارتقا یافت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420