لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هنوز برای آپدیت به iOS 9 بسیار زود است.

هنوز برای آپدیت به iOS 9 بسیار زود است.

روز گذشته اپل به طور رسمی آی او اس ۹ را معرفی کرد و بتای اول آن را هم برای توسعه دهندگان عرضه کرد. خیلی از کاربران، چه توسعه دهندگان و چه کاربران معمولی، اشتیاق زیادی دارند تا دیوایس خود را به بتای اول آی او اس ۹ بروز رسانی کنند و این اشتیاق ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در آینده شود؛ ما در این مطلب قصد داریم تا مهمترین دلایلی را که شما بهتر است به آنها قبل از انجام آپدیت فکر کنید، معرفی کنیم. با ما همراه باشید :

۱- مشکلات در سازگاری با برنامه ها

احتمالا شما عزیزان برنامه ها و بازی های زیادی در داخل آیفون، آیپاد تاچ و آیپد خود دارید و بسیاری از آنها نیز برایتان ضروری هستند، پس این را باید بدانید که اکثر برنامه‌ها برای ارسال نوتیفیکیشن، اتصال به اینترنت و کارایی مناسب در آی او اس ۹ دچار مشکل هستند و احتمال کرش کردن های متوالی نیز وجود دارد.

۲- هجوم باگ ها

اصلی ترین هدف عرضه‌ی چندین بتا قبل از نسخه‌ی اصلی، پیدا کردن ایرادات و باگ های عملکرد آی او اس است. بنابراین باید خود را برای ریستارت شدن، عملکرد خارج از کنترل و مشکلات ریز و درشت دیگر آماده کنید.

۳- از دست دادن اطلاعات

این نکته را حتما باید بدانید که اگر شما بخواهید دیوایس خود را از آی او اس ۹ بتا به آی او اس ۸٫۳ ریستور کنید، نمیتوانید از بک آپ قبلیتان استفاده کنید و این موضوع ممکن است باعث از دست رفتن اطلاعات مهم و شخصی تان شود.

۴- خداحافظی با جیلبریک

حتما این را میدانید که هکرها برای نسخه های بتا، جیلبریک ارائه نمیدهند؛ بنابراین اگر بدون جیلبریک دوام نمیاورید، نیاز دارید که قبل از آپدیت بیشتر فکر کنید.

۵- پشتیبانی بی پشتیبانی

اگر شما بر روی یک ورژن بتا قرار داشته باشید، هیچ پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از اپل و یا دیگر توسعه دهندگان و شرکت ها دریافت نخواهید کرد. جالب است بدانید که اکثر توسعه دهندگان نیز، نسخه های بتا را بر روی یک دیوایس یدکی مخصوص اینکار نصب میکنند و دیوایس اصلی شان را به ورژن بتا آپدیت نمیکنند.

۶- عملکرد ضعیف

اپل در نسخه های بتا تنها به ایرادات نرم افزاری و عملکرد مجزای هر بخش دقت میکند تا بتواند مشکلات عمده را برطرف کند؛ بنابراین انتظار عملکرد همیشگی بین مصرف باتری، درخشندگی صفحه، اجرای روان و هماهنگی کامل بین سخت افزار و نرم افزار را نداشته باشید.

۷- انتظارات برباد رفته

خیلی از قابلیت های جذاب معرفی شده نظیر مالتی تسکینگ پیشرفته در نسخه‌ی بتا و برای بسیاری از برنامه ها قابل استفاده نخواهد بود. خیلی از کاربران بعد از نصب نسخه‌ی بتا، از باگ داشتن و لگ زدن آی دیوایس شان شکایت میکنند و عنوان میکنند که اپل نتوانسته انتظاراتشان را برآورده کند. بنابراین قبل از نصب نسخه‌ی بتا، به تمام این موارد دقت کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373