لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی ساختمان های کلش اف کلنز : Mortar

معرفی ساختمان های کلش اف کلنز : Mortar

خمپاره انداز:

خمپاره انداز یک عنصر دفاعی با قدرت تخریبی بسیار بالا در هر شلیک است. این قدرت تخریبی به واسطه ی انفجاری است که ایجاد می کند. این قدرت تخریبی انفجاری در کنار محدوده ی وسیعی که تحت پوشش خودش قرار می دهد باعث می شود تا خمپاره انداز یک سازه ی دفاعی خوفناک برای نیرو های زمینی دشمن خطاب شود.

بزرگترین نقطه ی ضعف خمپاره انداز ها نقطه ی کور آنهاست. به شعاع 4 کاشی ، خمپاره انداز ناتوان از آسیب رسانی به دشمن است ، بنابرا این بربر ها به راحتی می توانند خمپاره انداز ها را نابود کنند.

همانند توپخانه ، خمپاره انداز نیز نمی تواند با نیروی هوایی دشمن مقابله کند.

خمپاره انداز از تمام سازه های دفاعی قدرت سلامت کمتری دارد.

استراتژی دفاعی:

به طور معمول و معقول باید خمپاره انداز ها را در میانه ی قبیله گنجاند ، پشت حد اقل یک لایه دیوار دفاعی تا نیرو هایی مانند بربر ها که با نزدیکی کامل به خمپاره انداز می توانند آن را منهدم کنند را به نوعی معطل کرد.

به یاد داشته باشید هیچ گاه چندین خمپاره انداز را همزمان ارتقاء ندهید ، چون در پروسه ی زمانی ارتقاء سطحشان قدرت دفاعی ندارند. یکی یکی به ارتقاء شان بپردازید.

استفاده ی ترکیبی خمپاره انداز و برج جادوگر بسیار هوشمندانه است زیرا خمپاره انداز طیف وسیعی را تحت پوشش قرار می دهد و برج جادوگر هم می تواند به عنوان حامی نقطه ی کور خمپاره انداز بسیار مسمر ثمر واقع شود.

یک استراتژی بسیار خوب دیگر این است که خمپاره انداز ها را در نزدیکی یکدیگر قرار دهید ( به طوری که هر کدام یک محدوده را تحت مراقبت قرار دهند. تقاط مشترکی که دو یا چند خمپاره انداز تحت پوشش قرار می دهند برای هر نیروی زمینی ای محدوده ی نابودی خواهد بود.

استراتژی هجومی:

برای از بین بردن خمپاره انداز باید از نقطه ی کور آن بهره جست. بربر ها و جن ها ( البته جن ها زمانی که تمام منابع و مخازن دشمن از بین رفته باشند!) نیرو های بسیار خوبی برای این امر هستند.

کمانداران هم نیرو های خوبی برای نابود کردن خمپاره اندازه ها خواهند بود اما به دو شرط ، اول آنکه از تهدید سایر نیرو های دفاعی دشمن در امان باشند و دوم آنکه خمپاره انداز را محاصره کنند و از چند نقطه به آن ضربه وارد کنند.

سلامت این سازه تقریبا پایین است و توسط غول ها و طلسم رعد و برق می توان آنها را سریع از بین برد.

عاجز بودن در برابر نیرو های هوایی باعث می شود تا با استفاده از بالن ، مینیون و اژدها بتوان نابودشان کرد.

در نهایت مراقب باشید در محدوده ی آتش خمپاره انداز نیرو هایتان را با هم به میدان نفرستید ، در غیر این صورت خمپاره انداز با چند بار شلیک همه شان را نابود خواهد کرد.

 

معرفی ساختمان های کلش اف کلنز : Mortar

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373