لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی پاد نانو 7

آی پاد نانو 7
overview hero nano

                              iPod nano


overview design silver

All-new design

سایز آیپاد نانو جدید تقریبا حول و حوش یک کارت بانکی است . این نازک ترین آیپادی است که تا به حال ساخته شده است . فقط 5.4 میلی متر ضخامت دارد . صفحه نمایش دو برابر بزرگتر شده است و به 2.5 اینچ رسیده است بنابراین شما می توانید موسیقی , عکس و فیلم مورد علاقه خود را بر روی آیپاد ببینید .

دکمه های جدید کار کردن با آیپاد نانو را بسیار ساده کرده است . پخش , مکث , تغییر آهنگ و یا تنظیم آهنگ با دکمه ها بسیار راحت است . جنس جدید آیپاد نانوهای جدید به مانند محصولات دیگر آلومینیوم شده است . تنوع رنگ بسیار زیاد است و شما کار سختی را برای انتخاب بین انواع آیپاد خواهید داشت .

nano-color


nano-music

Music Its what beats iside

قلب تپنده آیپاد نانو , پخش موزیک است . لذت گوش کردن به موزیک آن هم با یک وسیله تاچ و با یک اشاره فوق العاده خواهد بود . فقط یک اشاره کنید تا آهنگ مورد علاقه تان پخش شود .

شما در حال گوش دادن به یک موسیقی هستید و دوست دارید همچنان به همین سبک موسیقی گوش دهید. به عنوان مثال، میخواهید آهنگ شاد گوش کنید و یا درحال حاضر موسیقی غمگین را ترجیح میدهید. کافیست برروی “Genius” با انگشتتان ضربه بزنید. آیپاد نانو شما به دنبال موسیقی هایی میگردد تا با سبک موسیقی فعلی همخوان باشند و با روحیه شما سازگار، و سپس از این آهنگها یک لیست پخش هوشمند درست میکند. برای ترکیب بهتر موسیقی، طوری که حتی خودتان هم فکرش را نمیکردید، ترکیبات هوشمند موسیقی را در آیتونز بسازید و آنهایی را که دوست دارید، به آیپاد نانو انتقال دهید. حال به این ترکیبهای هوشمند گوش دهید تا از موسیقی لذت ببرید. همچنان هوشمند گوش کنید .


nano-video

Video . The really small big screen

در حال حاضر , شما میتوانید قسمت های مختلف فیلم خود , پادکست های ویدیویی رایگان , فیلم های خانگی و فیلم های پر فروش هالیوود را در آیپاد ببینید . یک صفحه 2.5 اینچی تاچ برای به نمایش در آوردن فیلم های مورد علاقه شما . فقط آیپاد را لمس کنید تا آنچه اراده کرده اید انجام شود .

 


blu-radio

Bluetooth & Radio

 بلوتوث روی آیپاد نانو آمده است . می توانید تجربه گوش دادن به موسیقی را با ست کردن هدفون به صورت بلوتوث را نیز با آیپاد نانو داشته باشید . بدون هیچ سیمی . کار از آن چیزی که فکر می کنید ساده تر است . فقط با یک کلیک ساده هدفون و آیپاد نانو با هم هماهنگ می شوند .

گوش دادن به رادیو با یک وسیله ی  کوچک تاچ بسیار لذت بخش خواهد بود . همیشه و همه جا از اخبار روز با خبر باشید . از بازی های انجام شده تا بحث های به اشتراک گذاشته شده . همیشه و همه جا در جریان همه چیز باشید .فقط کافی است هدفون خود را به آیپاد نانو وصل کنید و دکمه رادیو را لمس کنید . برای تغییر ایستگاه های رادیویی نیز فقط آیپاد را لمس کنید . می توانید 15 دقیق در زمان به عقب برگردید . یا میتوانید به جلو بروید . درست حدس زدید . آیپاد نانو تا 15 دقیقه پخش رادیو را در خود ذخیره می کند .

 

 


photo podcasts

Photos & Podcasts

مهم نیست کجا هستید و در چه حالی . شما همیشه هزارن عکس و آلبوم به همراه خود دارید و همیشه آماده به نمایش درآوردن آن ها برای دوستان خود هستید . صفحه نمایش بزرگ آیپاد نانو یک وسیله خوب برای به نمایش درآوردن عکس هاست . فقط عکس را لمس کنید و زوم کنید . لبخند و هر چیز خاطره انگیز دیگری که می خواهید به دوستانتان نشان بدهید . این یک آلبوم عکس همراه است .

پادکست سرویس ویژه ای است که با افزایش علاقه از سوی کاربران به موسیقی ارایه شده است . پادکست یک فایل رسانه ای است که توسط افراد در اینترنت توزیع می شود . فرق بین پادکست و سایر فرمت های صوتی دانلود خودکار آنهاست . هر‌ آنچه در مورد پادکست های صوتی و تصویری اراده می کنید اینجا هستند . و شما می توانید از آنها استفاده کنید . می توانید podcast های مورد علاقه خود را دانلود کنید و مشترک پادکست شوید . بسیاری از پادکست هارایگان هستند.

 


 fitness-ipod-nano

 Fitness

آیپاد نانو یک همراه فوق العاده است برای ورزش کردن .

از آنجایی که نایک+ و گام شمار آیپاد نانو را ساپورت میکنند , نیاز به هیچ سنسور و کفش خاصی ندارید . سرعت , کالری مصرف شده , قدم ها , مسافت طی شده و فاصله قابل اندازه گیری هستند . آهنگ با توجه به نوع حرکت و فعالیت شما پخش خواهد شد . فناوری بلوتوث بر روی آیپاد نانو اینجا نیز به کمک شما خواهد آمد . به صورت بی سیم به مانیتور ضربان قلب وصل شوید و بدن خود را چک آپ کنید . و در پایان اطلاعات به دست آمده را با سایت nikeplus.com همسان کنید تا از میزان پیشرفت خود اطلاع یابید .

 


overview lightning

 All-new Lightning connector

ساخت آیپاد نانو به صورت نازکتر و باریکتر نیاز به یک تغییر اساسی داشت . باید کانکتور 30 پین کوچک می شد . بنابراین کانکتور جدیدی طراحی شد که علاوه بر افزایش سرعت , دوام آن نیز افزایش یافت . علاوه بر این ها هیچ راه اشتباهی برای اشتباه وصل کردن کانکتور به آیپاد وجود ندارد . به زودی تمام لوازم جانبی با این کانکتور جدید همخوانی پیدا خواهد کرد . اما اگر شما همچنان کانکتور قبلی استفاده میکنید می توانید تبدیل کانکتور 30 پین به کانکتورهای جدید را تهیه کنید .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420