لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 5

آیفون 5
iphone-5-1

iPhone 5

The biggest think to happen to

iPhone since iPhone


design hero

All-new design

به نظر میرسید ممکن نباشد آیفون جدید با این همه امکانات -صفحه نمایش بزرگتر- عملکرد بهتر دوربین تکنولوژی جدید وایرلس-سبکتر,سریعتر ونازکترشده باشد اما آیفون 5 همه این امکانات را درخود جمع کرده است.

آیفون 5 دارای طراحی  قابل ملاحظه ای است . با اینکه باریکتر شده اما صفحه نمایش بزرگتر شده و تراشه فوق العاده سریعتری روی آن تعبیه شده است .
چیپ وایرلس تغییر کرده و سرعت فوق العاده بهتر شده است .
هدفون ها هم تغییر چشمگیری داشته اند . صدایی بهتر , طراحی زیباتر و کارایی بهتر .
از آیفون 5 انتظار بیشتری نسبت به یک گوشی تلفن همراه داشته باشید .
این سخت است که باور کنید یک گوشی بسیار نازک بسیاری از ویژگی ها را ارایه میدهد .
یک صفحه نمایش بزرگتر , یک تراشه سریعتر , آخرین فناوری بی سیم , دوربین iSight 8MP و بسیاری فناوری های دیگر , همه ی این تکنولوژی ها فوق العاده در یک بدنه آلومینیومی زیبا با یک سطح بی سابقه ای از دقت طراحی و ساخته شده است .
آیفون  5 تنها 7.6 میلی متر و وزن آن تنها 112 گرم است .  18% نازک تر و 20% سبک تر از آیفون 4s میباشد . تنها راه رسیدن به چنین طراحی شبیه به این , کار زیاد خستگی ناپذیر و در نظرگرفتن و بازبینی تک تک جزییات است .ایجاد یک نانو سیم کارت که 44 درصد کوچکتر از یک میکروسیم است . همچنین تکنولوژی LTE که یکی برای صدا و دیگری برای دیتا هست را بر روی یک تراشه تعبیه کرده ایم .


display hero

Brilliant 4-inch Retina Display

با صفحه نمایش ۴ اینچی رتینا هیچ چیزی از دید شما پنهان نماند.صفحه ی بزرگتر , زیباتر , با تعداد پیکسل بیشتر

صفحه نمایش بزرگتر , دید بیشتر :
هر کسی میتواند یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر ایجاد کند . اما به خاطر داشته باشید که صفحه بزرگتر دست و پا گیر خواهد بود و کار با تلفن همراه را سخت خواهد کرد . این یک تلفن همراه است .
آیفون 5 دارای صفحه نمایشی به طول 4 اینچ و عرضی برابر با آیفون 4s میباشد . بنابراین شما تمام کارهایتان از جمله تایپ کردن را با یک دست انجام دهید . با صفحه نمایش با طول بزرگتر میتوانید صفحه وب بزرگتری داشته باشید , صندوق پستی بیشتری را ببینید و رویدادهای بیشتری را بر روی تقویم خود ببینید .
این فقط یک صفحه نمایش بزرگتر نیست . این یک صفحه رتینا است . در هر اینچ 326 پیکسل گنجانده شده است . با دقت به صفحه نمایش نگاه کنید . هیچ پیکسلی را نخواهید دید .  تعداد پیکسل ها 18% افزایش یافته است رزولوشن تصویر 1136 در 640 میباشد.
رنگ ها 44 درصد بیشتر نسبت به قبل اشباع شده اند . بنابراین با آیفون 5 , بازی هایی که انجام میدهید , کلماتی که میخوانید , تصاویری که میبینید و نرم افزارهایی را که کار میکنید احساس فوق العاده واضح و واقعی به شما دست خواهد داد . آیفون 5 به شما اجازه میدهد که ویدیو با کیفیت اچ دی ببینید .


a6 hero

Powerful A6 chip

پردازشگر جدید آیفون – دو برابر سریعتر هم در پردازش و هم از لحاظ گرافیکی

نه تنها تراشه A6 سفارشی طراحی شده است تا سرعت فوق العاده بهتر شود بلکه برای کار با iOS6 بسیار قدرتمند و کارآمد میباشد . بنابراین برنامه ها , بارگزاری صفحات , پیوست ایمیل ها و همه چیز فوق العاده سریع شده است . سرعت پردازش دقیقا نسبت به چیپ A5 که بر روی آیفون 4S بود دو برابر شده است . سرعت گرافیک هم نسبت به A5 دو برابر شده است . بنابراین لذت کارهای گرافیکی و گیم را باز هم بهتر احساس خواهید کرد .


wireless hero

Ultrafast wireless

سرعت وایرلس بهبود یافته است و از آخرین تکنولوژی وایرلس بهره میبرد .ساپورت تکنولوژی UTE


وایرلس با سرعت فوق سریع :
آیفون یک گوشی تنها نیست . شما هر کاری با أن میتوانید انجام دهید . علاوه بر طراحی نازک , سبک , عمر باطری فوق العاده یک اتصال سریع وایرلس نیز برای شما به ارمغان می آورد .
فناوری LTE برای سرعت ساخته شده است . آیفون 5 فناوری LTE را نیز ساپورت میکند . سرعت بالاتر وای فای با تمام امکانات بالا فوق العاده خواهد بود .
فناوری LTE علاوه بر بالا بردن سرعت وای فای عمر باطری را نیز بهبود داده است .
آیفون 5 از شبکه های HSPA+, and DC-HSDPA در سرتاسر جهان پشتیبانی خواهد کرد .

 

 


maps image

Maps

این بار نقشه ها توسط اپل طراحی شدند .
نقشه های جدید بهترین مسیر را به شما نشان خواهند داد . نقشه از گرافیک و متن تولید شده است و فوق العاده هوشمند است . حتی زمانی که بر روی نقشه زوم می کنید باز هم نقشه هوشمند را خواهید داشت .
اگر میخواهید از نقطه A به نقطه B بروید , نقشه بهترین مسیر را به شما نشان خواهد داد . همچنین با صدا راهنمایی خواهید شد . دیگر نگران ماندن در ترافیک سنگین شهری و همچنین گم کردن مسیر نباشید . Maps علاوه بر نشان دادن مسیر ترافیک را نیز نمایش خواهد داد . همان طور که در عکس میبینید نقشه ها به صورت سه بعدی هستند و یک نمای واقعی را به نمایش در می آورند . تا به حال چنان تجربه ی فوق العاده ای از یک نقشه نداشته اید .

 


 siri image

 Siri

سیری یک دستیار هوشمند است که به شما در هر زمینه ای کمک میکند . فقط سوال بپرسید . برای مثال بپرسید “امروز نیازی به چتر دارم” و یا “آیا موزه هنری این اطراف هست ؟” جواب های شگفت انگیزی دریافت خواهید کرد . سیری نه تنها میفهمد که شما چه میگویید بلکه دقیقا منظور شما را درک خواهد کرد . در iOS6 سیری به سوال های بیشتری پاسخ خواهد داد و به شما اجازه صحبت کردن بیشتری را میدهد . از سیری در مورد آب و هوا ,  ورزش , چه فیلمی برای دیدن انتخاب کنید و یا حتی از سیری در مورد ساخت اکانت فیس بوک سوال بپرسید . همچنین زبان های بیشتری را پشتیبانی میکند .

 


connector

 All-new Lightning connector

ساخت آیفون 5 به صورت نازکتر و باریکتر نیاز به یک تغییر اساسی داشت . باید کانکتور 30 پین کوچک می شد . بنابراین کانکتور جدیدی طراحی شد که علاوه بر افزایش سرعت , دوام آن نیز افزایش یافت . علاوه بر این ها هیچ راه اشتباهی برای اشتباه وصل کردن کانکتور به گوشی وجود ندارد . به زودی تمام لوازم جانبی با این کانکتور جدید همخوانی پیدا خواهد کرد . اما اگر شما همچنان کانکتور قبلی استفاده میکنید می توانید تبدیل کانکتور 30 پین به کانکتورهای جدید را تهیه کنید .

 

{module ویدئوی معرفی آیفون 5}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373