لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدل‌های ریفربیشد آیپد پرو ۲۰۲۰ از طریق منابع رسمی اپل آماده فروش شد

مدل‌های ریفربیشد آیپد پرو ۲۰۲۰ از طریق منابع رسمی اپل آماده فروش شد

اپل اخیرا فروش نسخه‌های ریفربیشد نسل دوم آیپد پرو ۱۱ اینچی و نسل چهارم ۱۲.۹ اینچی را آغاز کرده که ابتدا در مارس ۲۰۲۰ عرضه شده‌اند.

قیمت ریفربیشد آیپد پرو ۱۱ اینچی ۶۰۹ دلار با ۹۰ دلار تخفیف و برای آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی از ۷۴۹ دلار شروع می‌شود که ۲۰۰ دلار تخفیف دارد.

آیپدهای پرو ۲۰۲۰ نسبت به آیپدهای پرو با تراشه M1 و دوربین جدید همراه با اسکنر لیدار و قابلیت حسگرهای تشخیص عمق در اولویت فروش هستند.

آیپدهای پرو ۲۰۲۰ دارای تراشه A12Z Bionic هستند که نسخه‌ای ویژه از تراشه A12X همراه با پردازش گرافیکی بهبود یافته‌تر است و در مدل‌های ۲۰۱۸ استفاده می‌شدند.

در حال حاضر اپل چندین رنگ و ظرفیت مختلف را ارائه می‌دهد، گرچه موجودی انبار به مرور زمان نوسان خواهد داشت. مدل‌های آیپد پرو ۲۰۲۰ ریفربیشد در کنار مدل‌های قدیمی‌تر در فروشگاه ریفربیشد اپل فروخته می‌شوند.

همه آیپدهای ریفربیشد اپل با همان گارانتی یک ساله همانند دستگاه‌های جدید، کتابچه‌های راهنما و اکسسوری‌ها فروخته می‌شوند.

دستگاه‌های ریفربیشد از یک پروسه آزمایش‌های خیلی دقیق، تعمیرات، بسته‌بندی و تمیزکاری عبور کرده که مشابه با دستگاه‌های جدید می‌شوند.

یک وجه تمایز آیپد پرو ۲۰۲۰ وجود ماژول سه بعدی لیدار است که با قابلیت سنجش عمق، می‌تواند دقت و سرعت قابل ملاحظه‌ای برای اجرای فناوری واقعیت افزوده ایجاد کند. همچنین وجود پردازشگر A12Z Bionic تاثیر بزرگی بر عملکرد GPU داشته است.

برخی دیگر از ویژگی‌های عمده آیپد پرو ۲۰۲۰ افزایش پایداری عملکرد دستگاه، پیشرفته شدن نمایشگر با افزایش روشنایی و رنگ‌های واضح، شفاف و زیباتر، بلندگوهایی با صدای فراگیر و بسیار شفاف، اضافه شدن مجیک کیبورد، پشتیبانی از ترک‌پد و سایر موارد است.

محصولاتی که تحت پروسه ریفربیشد قرار می‌گیرند، قبلا توسط کاربر خریداری شدهسپس به اپل بازگشت داده شده است. اپل طی فرایند دقیق و سختگیرانه‌ای این دستگاه‌ها را تعمیر و دوباره به فروش می‌رساند. قیمت این محصولات کمتر از قیمت قبل آن است و با تخفیف در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420