لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در مورد باز گرداندن خط تولید مک بوک ۱۲ اینچ نظرسنجی می‌کند

اپل در مورد باز گرداندن خط تولید مک بوک ۱۲ اینچ نظرسنجی می‌کند

شرکت اپل اخیرا یک نظرسنجی در مورد بازگرداندن مک بوک ۱۲ اینچ را برای کاربران این محصولات ارسال کرده است.

در این نظرسنجی اپل از کاربران درخواست کرده تا میزان رضایت خود را از قابلیت‌ها، امکانات، سایز و طراحی این محصول اعلام کنند. این موضوع می‌تواند نشان دهنده آن باشد که شرکت اپل تصمیم دارد تا برای بار دیگر فرایند تولید انبوه مک بوک ۱۲ اینچی را آغاز کند.

اپل در سال ۲۰۱۵ فرایند تولید مک بوک ۱۲ اینچی را آغاز کرد. این لپ تاپ‌های فوق سبک با وجود طراحی بسیار زیبا و ویژه، دارای پردازنده با امکانات محدود بودند. عدم تعبیه سیستم خنک کننده اکتیو نظیر فن باعث شده بود تا ابعاد دستگاه به شکلی قابل توجه کوچک و نازک باشد. این در حالی است که عدم پشتیبانی از پردازش‌های سنگین در کنار قیمت بسیار بالا و کیبوردهای پروانه‌ای باعث شد تا افراد حرفه‌ای تمایلی به خرید این محصولات نداشته باشند.

اپل در نهایت در سال ۲۰۱۹ تصمیم به توقف تولید مک بوک ۱۲ اینچی گرفت و عرضه این محصولات را متوقف کرد. با این حال به نظر می‌رسد که آماده سازی تراشه‌های M1 و مدل‌های احتمالی جدیدتر از آن در پروژه اپل سیلیکون باعث شده تا شرکت اپل برای بار دیگر تصمیم به تولید این محصول بگیرد. اپل احتمالا در جریان سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ و در صورت دریافت پالس‌های مثبت از طرف کاربران فرایند تولید این محصولات را برای بار دیگر آغاز می‌کند.

بهبود سرعت پردازنده در کنار عدم نیاز به استفاده از سیستم خنک کنندگی اکتیو در دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده‌های ARM باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران برای خرید این محصولات تشویق شوند و احتمالا خط تولید مک بوک ۱۲ اینچی جایگزین خط تولید مک بوک‌های ۱۳ اینچ خواهد شد. البته اپل ‍ممکن است خط تولید مک بوک پرو ۱۴ اینچ را نیز راه‌اندازی کند و محصولات جدید و متفاوتی را آماده عرضه به بازار جهانی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420