لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شهردار واشنگتن: واکسن بزنید آیپد یا ایرپاد رایگان دریافت کنید!

شهردار واشنگتن: واکسن بزنید آیپد یا ایرپاد رایگان دریافت کنید!

موریل باوزر شهردار واشنگتن دی سی به تازگی اعلام کرده که نوجوانان در صورت زدن واکسن کرونا یک ایرپاد رایگان دریافت می‌کنند.

این مقام اجرایی شهر واشنگتن دی سی اعلام کرده که بودجه‌ای ویژه را برای تشویق نوجوانان به زدن واکسن در نظر گرفته است و از این پس چهار گزینه دریافت یک ایرپاد رایگان، یک ایپد رایگان، گیفت کارت یا بورسیه تحصیلی به ارزش ۲۵ هزار دلار را بابت زدن اولین دوز واکسن دریافت خواهند کرد.

بر اساس گزارش وب‌سایت خبری Hill این طرح برای نوجوانان بین ۱۲ تا ۱۷ سال آماده اجرایی شده است و سه مرکز واکسیناسیون نیز برای این افراد در نظر گرفته شده است. البته شهردار واشگتن دی سی تاکید کرده که برای تزریق واکسن، تمامی نوجوانان باید رضایت نامه والدین خود را به همراه داشته باشند و در صورت عدم رضایت والدین این واکسن تزریق نمی‌شود.

بر اساس گزارش دانشگاه جان هاپکینز، نزدیک به ۷۰ درصد از افراد مقیم شهر واشنگتن واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، اما ۳۰ درصد از افراد این شهر تمایلی به دریافت واکسن ندارند و بیشتر به شایعات بی‌اساس مربوط به مضر بودن واکسن اهمیت داده‌اند. همین موضوع باعث شده تا شهردار واشنگتن این تصمیم را برای افزایش تعداد افراد واکسینه در شهر بگیرد.

گفتنی است که واشنگتن تنها شهری از آمریکا نیست که در ازای دریافت واکسن جوایز مختلفی را در نظر گرفته است. ایالت مریلند، میشیگان و اوهایو نیز جوایز نقدی و ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند.

آمریکا تلاش دارد تا تعداد بیشتری از شهروندان خود را واکسینه کند و همین موضوع باعث شده تا حتی برای افرادی که به شایعات بی‌اساس در مورد مضر بودن واکسن‌های آمریکایی اهمیت می‌دهند هم امتیازهای تشویقی در نظر گرفته شود تا همه افراد دست کم دو دوز واکسن را دریافت کنند.

کشور آمریکا در حال حاضر و در زمان تنظیم این نوشته بیش از ۵۰ درصد جمعیت خود را به طور کامل واکسینه کرده است. این در حالی است که در برخی از کشورهای دنیا نظیر ایران، حتی با وجود جمعیت کمتر نسبت به آمریکا فعلا نزدیک ۳.۳ درصد از جمعیت به طور کامل در برابر کرونا واکسینه شده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420