لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش ارسال متن آهنگ‌های اپل موزیک در استوری اینستاگرام

آموزش ارسال متن آهنگ‌های اپل موزیک در استوری اینستاگرام

بسیاری از کابران علاقه دارند که آهنگ‌های دلخواه خود را از طریق استوری‌های اینستاگرام با دوستانشان به اشتراک بگذارند، اما این قابلیت تاکنون برای کاربران اپل موزیک مهیا نبوده است. اکنون اپل این ویژگی را در به‌روزرسانی اجرایی کرده و در اختیار کاربران خود قرار داده است.

اسپاتیفای مدتی است که قابلیت انتشار آهنگ از طریق استوری اینستاگرام را ارائه داده، اما فقط برای ارسال آلبوم و نام آهنگ به همراه یک لینک اسپاتیفای استفاده می‌شود.

اپل این قابلیت را به همراه ارسال متن آهنگ از طریق استوری اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار داده، بنابراین مشترکین سرویس اپل موزیک می‌توانند هر قسمت از آهنگ را که بخواهند، گوش کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

چگونه می‌توان متن آهنگ را از اپل موزیک در استوری اینستاگرام ارسال کرد؟

  • 1- ابتدا باید اپلیکیشن Music را راه اندازی و سپس آهنگ مورد علاقه خود را پخش کنید. در منوی پخش آهنگ روی آیکون Lyrics واقع در زیر نوار صدا ضربه بزنید.
  • 2- اکنون می‌توانید متن آهنگ را مشاهده کنید، برای دسترسی به گزینه‌های بیشتر روی آیکون سه نقطه ضربه بزنید.
  • 3- در این مرحله Share Lyrics را از منوی زمینه انتخاب کنید. برای دسترسی به حالت متن زنده می‌توانید روی آیکون سه نقطه کنار نام آهنگ هم ضربه بزنید.
  • 4- برای انتخاب بخشی از آهنگ، می توانید روی همان بخش از آهنگ ضربه بزنید و پس از انتخاب، از طریق برگه اشترا‌ک‌گذاری روی اینستاگرام ضربه بزنید.
  • 5- چند ثانیه صبر کنید تا اپل موزیک استوری اینستاگرام را ایجاد کند، پس از آن اپلیکیشن اینستاگرام روی دستگاه راه اندازی می‌شود.
  • 6- اکنون می‌توانید پیش نمایش استوری خود را مشاهده کنید، هر وقت آماده بودید روی Your Story در قسمت گوشه پایین سمت چپ نمایشگر کلیک کنید.

با انجام این مراحل می‌توانید متن آهنگ مورد نظر خود را در اپل موزیک از طریق استوری اینستاگرام روی دستگاه آیفون یا آیپد خود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

لازم به ذکر است که اپل موزیک برای تعداد خطوط آهنگ انتخابی محدودیتی در نظر گرفته که شامل حداکثر 150 کلمه یا در حدود چهار تا پنج خط می‌شود.

افرادی که استوری شما را مشاهده می‌کنند اگر مشترک اپل موزیک باشند، می‌توانند با کلیک روی گزینه Play on Apple Music به طور خودکار به همان قسمت از آهنگ می‌روند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420