لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت‌‌های ویژه اپل واچ در کدام یک از کشورها محدود شده و در کدامیک باز هستند؟

قابلیت‌‌های ویژه اپل واچ در کدام یک از کشورها محدود شده و در کدامیک باز هستند؟

اپل واچ به عنوان ساعت هوشمند شرکت اپل قابلیت‌های بسیار زیادی را در دل خود جای داده است، با این حال برخی از قابلیت‌‌های آن در برخی از کشورها ارائه شده و در برخی از کشورها محدود شده است.

شاید مهم‌ترین مثال این مورد، پشتیبانی از قابلیت ECG یا همان الکتروکادیوگرام برای گرفتن نوار قلب کاربران است که معمولا توسط شرکت اپل برای بسیاری از کشورها ارائه شده است. با این حال کاربرانی که می‌خواهند از این قابلیت استفاده کنند باید در مورد ریجن ساعت هوشمند خود اطلاعات کافی داشته باشند، چرا که در غیر این صورت ممکن است قابلیت‌ مورد امکان استفاده را نداشته باشند.

شرکت اپل در صفحه watchOS Feature Availability در وب‌سایت رسمی خود اطلاعات کامل در مورد محدودیت‌های منطقه‌ای و کشوری اپل واچ را توضیح داده است.

قابلیت‌های اپل واچ به طور کلی شامل موارد زیر هستند:

  • 1.سیری
  • 2.خدمات ویژه اپل واچ (نظیر پشتیبانی از قابلیت اندازه‌گیری اکسیژن سطح خون، ECG، پیدا کردن اعضای خانواده، تنظیمات والدین، واکی تاکی، اخبار و …)
  • 3.اپل موزیک
  • 4.اپل پادکست
  • 5.اپل مپ
  • 6.کتاب‌های صوتی
  • 7.سرویس پرداخت Apple Pay

تمامی موارد فوق زیر شاخه‌هایی دارند که هر یک از آن‌ها در برخی از مناطق ممکن است محدود شده باشند و کاربران دارای اپل واچ با پارت نامبر آن منطقه امکان استفاده از آن را نداشته باشند.

به عنوان مثال کاربرانی که از اپل واچ با پارت نامبر چین استفاده می‌کنند قابلیت‌هایی نظیر Siri Speak، Hey Siri برای فراخوانی دستیار دیجیتالی، Raise To Speak، ترجمه همزمان روی اپل واچ، قابلیت اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، تنظیمات کنترل والدین و موارد دیگر را ندارند.

برای اینکه بدانید قابلیت‌های ارائه شده در اپل واچ در اختیار شما کار می‌کند یا خیر، کافی است به صفحه لینک شده در این مطلب مراجعه کنید و محدودیت‌های قابلیت‌های اپل واچ خود را پیدا کنید.

علاوه بر این برای پیدا کردن پارت نامبر دستگاه و مشخص شدن ریجن اپل واچ می‌توانید به صفحه « پارت نامبرمحصولات اپل و آیفون و بررسی تفاوت ها » مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373