لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمونه اولیه ایرپاور اپل در یک ویدیو یوتیوبی لو رفت

نمونه اولیه ایرپاور اپل در یک ویدیو یوتیوبی لو رفت

ویدیویی از یک نمونه اولیه ایرپاور اپل در توییتر یک کلکسیونر لو رفته و عملکرد آن را هنگام شارژ همزمان آیفون، اپل واچ و ایرپاد نشان داده است.

این ویدیو شامل انیمیشن خاصی است که از نمایشگر آیفون در زمان اتصال به این دستگاه پخش می‌شود. عملکرد ایرپاور اپل در این ویدیو در حالی که آیفون، اپل واچ و ایرپاد برای شارژ روی آن قرار گرفته نشان داده می‌شود. در آیفونی که روی ایرپاور قرار داشت میزان شارژ همه دستگاه‌های روی پد شارژ نمایش داده می‌شود.

ایرپاور یک پد شارژ طراحی شده توسط اپل بود که در سال 2017 در کنار آیفون X معرفی شد، این دستگاه برای شارژ آیفون‌های مبتنی بر استادارد Qi، اپل واچ و ایرپاد طراحی شده بود.

این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که کاربر می‌تواند همزمان یک آیفون، ایرپاد و اپل واچ را روی بخشی از آن قرار دهد تا دستگاه‌ها شارژ شوند، این نشان می‌دهد که چندین کویل شارژ هم‌پوشان در آن به کار رفته است.

ایرپاور قرار بود در سال 2018 عرضه شود، ولی به دلیل بروز مشکلات عمده طی روند توسعه این محصول تولید آن متوقف و سرانجام اپل این پروژه را در مارس 2019 به طور کلی حذف کرد.

تصاویر این محصول در اوت 2020 در شبکه‌های اجتماعی منتشر شدند که طراحی چندین کویل و عملکرد داخلی دستگاه را نشان می‌داد، در حالی که این ویدیو یک نمونه اولیه کمیاب و ظاهرا عملکردی را از این دستگاه نمایش می‌دهد که احتمالا از طریق زنجیره تامین توسعه اپل لو رفته است.

مارک گورمن از بلومبرگ می‌گوید که اپل هنوز در حال بررسی راه حل‌های شارژر ایرپاور برای آینده است که احتمالا در آینده تولید و عرضه خواهد شد.

Zompetti سازنده این ویدیو همچنین قبلا تصاویری از نمونه اولیه اپل واچ سری 3 همراه با اتصالات اضافه برای ارائه بند هوشمند، یک آیپد اصلی با دو پورت 30-پین، نمونه اولیه آیفون 12 پرو، نسل سوم آیپاد تاچ با یک دوربین و نمونه‌های اولیه و کمیاب اپل واچ را در توییتر خود منتشر کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420