لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش جامع کار با اپل واچ

آموزش جامع کار با اپل واچ

چگونه اپل واچ خود را روشن کنیم:

 اگر اپل واچ شما خاموش است، باید کلید کنار اپل واچ خودتون رو نگه دارید تا لوگو اپل به نمایش درآید، پس از چند لحظه دستگاه آماده به کار است.

چگونه صفحه نمایش را روشن کنیم:

 برای اینکار مچ دست خود را بالا بیاورید، یا صفحه نمایش را لمس کنید. هنگامی که دست خودرا پایین بیاورید صفحه نمایش به صورت خودکار خاموش میشود. برای روشن کردن صفحه نمایش میتوانید از کلید کنار اپل واچ هم استفاده کنید.

اگر صفحه اپل واچ با حرکت دستتان روشن نشد. باید مطمئن شوید ساعت را بر روی مچ انتخاب شده در تنظیمات (راست یا چپ) بسته اید و همچنین جهت تاج دیجیتال را درست انتخاب کرده اید.

برای اینکار تاج دیجیتال را فشار دهید تا به صفحه اصلی برگردید، سپس آیکون Setting را باز کرده و گزینه Orientation را انتخاب نمایید. و مچ دست و جهت تاج دیجیتال را به درستی تنظیم نمایید.

شما همچنین میتوانید انتخاب کنید که با روشن شدن صفحه به جای نمایش ساعت آخرین اپلیکیشنی که با آن در حال کار بودید باز شود. برای اینکار باید از Setting وارد گزینه General شوید و گزینه Activate on Wrist Raise را انتخاب نمایید. گزینه Wrist Raise را فعال نمایید، سپس به پایین صفحه رفته و در قسمت Resume To گزینه Last Used app را انتخاب نمایید.

از این به بعد وقتی صفحه اپل واچ شما روشن میشود، به جای نمایش ساعت به آخرین آپلیکیشنی که با آن در حال کار بودید خواهید رفت.

چگونه برای اپل واچ خود رمز بگذاریم:

 برای رمز گذاشتن روی اپل واچ باید اپلیکیشن Apple Watch را از روی آیفونی که با ساعت شما Pair شده است باز کنید. از قسمت My Watch گزینه Passcode و سپس Turn Passcode on را انتخاب نمایید. روی اپل واچ‌ از شما خواسته میشود که رمز عبور خود را انتخاب و سپس برای تایید مجددا وارد نمایید.

اکنون با نگه داشتن کلید کناری اپل واچ‌ گزینه سومی با عنوان Lock Device به گزینه ها اضافه میشود، اگر کلید را به سمت راست بکشید برای باز شدن مجددا صفحه نمایش از شما رمز عبور خواسته میشود.

شما همچنین میتوانید اپل واچ خود را به صورت خودکار وقتی از دست خود باز میکنید قفل نمایید. برای اینکار روی آیفون خود اپلیکیشن Apple Watch را باز کرده به گزینه Setting بروید و در قسمت General گزینه Wrist Detection را فعال کنید.

چگونه با آیفون خود قفل اپل واچ را باز کنیم:

برای استفاده راحتتر و ایمن تر از اپل واچ خود میتوانید قفل اپل واچ را با آیفون خود سینک کنید، برای این کار به منو تنظیمات اپل واچ روی آیفون بروید و گزینه Passcode را انتخاب نمایید و گزینه Unlock with iPhone را فعال کنید، برای اینکار باید رمز اپل واچ را روی ساعت خود وارد نمایید.

بعد از فعال کردن این قابلیت اپل واچ شما همزمان با آیفون قفل یا باز خواهد شد.

چگونه اپل واچ خود را خاموش کنیم:

  برای اینکار باید کلید کنار اپل واچ را نگه دارید تا گزینه ها به نمایش در آید، گزینه Power Off را به راست بکشید تا اپل واچ خاموش شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420