لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حالت تاریک به گوگل مپ آیفون اضافه شد

حالت تاریک به گوگل مپ آیفون اضافه شد

گوگل اخیرا یک به‌روزرسانی جدید برای طراحی اپلیکیشن گوگل مپ در آیفون را عرضه کرده است. مهم‌ترین ویژگی آن اضافه شدن حالت تاریک است که به این نسخه جدید از اپلیکیشن گوگل مپ اضافه شده است.

حالت تاریک در گوگل مپ آیفون جایگزین حالت روشن شده و اجازه می‌دهد تا رابط کاربری تیره‌تری با سایر اپلیکیشن‌های حالت تاریک در دستگاه‌های آی او اس مطابقت داشته باشد.

بنابر گفته گوگل، حالت تاریک که در هفته‌های آینده ارائه خواهد شد در بخش تنظیمات گوگل مپ فعال شده، ضمن اینکه این ویژگی موجب صرفه جویی در باتری و راحتی برای چشم کاربران در شب و محیط‌های کم‌نور می‌شود.

گوگل اوایل امسال ویژگی حالت تاریک را برای کاربران اندرویدی گوگل مپ منتشر کرد و نسخه آی او اس آن مشابه نسخه اندرویدی خواهد بود.

گوگل همراه با معرفی این قابلیت، انتشار قابلیت جدید یکپارچه‌سازی اپلیکیشن Messages را هم معرفی کرد. در این ویژگی، کاربران گوگل مپ می‌توانند موقعیت مکانی خود را از طریق دکمه Google Maps با دوستان خود در اپلیکیشن iMessage به اشتراک بگذارند.

موقعیت مکانی کاربر به صورت پیش فرض تا یک ساعت قابل اشتراک گذاری است، اما گزینه‌ای وجود دارد که دسترسی تا سه روز یا توقف آن در هر زمان را در اختیار کاربر می‌گذارد.

گوگل با معرفی برخی ویجت‌های جدید، قابلیت دسترسی به ویجت گوگل مپ را در صفحه اصلی یا Today View محل قرار گیری ویجت‌های آیفون، در اختیار کاربران آی او اس قرار داده است. همچنین از این ویجت‌ها برای بررسی شرایط ترافیک یا یافتن نزدیک‌ترین مکان استفاده می‌شود.

حالت تاریک به کاربر اجازه می‌دهد تا در محیط‌های تاریک بدون اذیت شدن چشم از گوشی استفاده کند، این قابلیت در بسیاری از اپلیکیشن‌های کاربردی امروزی وجود دارد. گوگل این قابلیت را برای اپلیکیشن گوگل مپ در اندروید 11 اضافه کرده و اکنون آن را در آپدیت گوگل مپ آیفون ارائه کرده است. کاربران از همین حالا می‌توانند اپلیکیشن گوگل مپ را برای آیفون از اپ استور به صورت رایگان دانلود کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373