لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک دسته بازی آیفون با فناوری مگ سیف آماده تولید شد

یک دسته بازی آیفون با فناوری مگ سیف آماده تولید شد

OtterBox، اخیرا دسته بازی مگ سیف را به عنوان یک اکسسوری برای بازی معرفی کرده که برای آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و پرو مکس طراحی شده است.

دسته بازی موبایل به یک دسته ایکس باکس با استفاده از یک گیره متصل می‌شود و با استفاده از پایه مغناطیسی مگ سیف آیفون را نگه می‌دارد. کاربران می‌توانند هنگام اجرای بازی در آیفون با کنترلر ایکس باکس از این دسته مغناطیسی استفاده کنند، ضمن اینکه طراحی گیره و پایه مغناطیسی با عملکرد دسته ایکس باکس تداخلی ندارد.

بنابر گفته OtterBox شرکت تولید کننده اکسسوری‌های لوازم الکترونیکی مصرفی در آمریکا، دسته بازی مگ سیف با امکان تنظیم زاویه و شیب برای اتصال با کمک از یک دست، به کاربر تجربه راحت‌تر اجرای یک بازی را ارائه می‌دهد، همچنین موجب کاهش فشار در مچ دست می‌شود. پایه مغناطیسی، اتصال و تنظیم محکمی برای نگه داشتن آیفون طی اجرای بازی ایجاد می‌کند.

همچنین گیره را می‌توان از پایه اصلی جدا کرده و به عنوان یک پایه روی میز استفاده کرد، در صورت عدم استفاده به راحتی قابل حملو نگه داری است.

لازم به ذکر است که دسته بازی مگ سیف جدید را می‌توان با قیمت 39.95 دلار و از طریق وب‌سایت OtterBox خریداری کرد، این دستگاه با دسته بازی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و ایکس باکس بی‌سیم Elite سری 2 سازگار است.

آیفون 12 در اکتبر 2020 به همراه فناوری شارژر بی‌سیم مگ سیف عرضه شد که از میدان الکترومغناطیسی برای تامین انرژی دستگاه استفاده می‌‌کند. همزمان با عرضه این محصول، اکسسوری‌هایی نظیر نگه‌دارنده مگنت یا قاب طراحی و عرضه شده و در دسترس کاربران قرار گرفت.

این دسته اولین محصول در نوع خود است که از فناوری مگ سیف استفاده می‌کند و به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک محصولات بیشتری با پشتیبانی از این تکنولوژی طراحی و تولید شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420